m5en Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 Takk for alle de fornuftige svara.. Spørsmålet mitt va faktisk om motorene tåler mye turtall. Kossen eg kjøre kan vel andre gi faen i,det er faktisk på lukket området jeg har testet bilen,og det er vel ikje uloveligt og teste sin egen bil påeget området under trygge omgivelser?
Mpower20 Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Skal nok tåle det meste du kan utsette den for sålenge kjølevann og olje har riktig tempratur
2mMy Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 forskjell på lukket område og privat område.. på privat område gjelder vanlige kjøreregler..
Aama_Racing Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 var da måte på hvor folk skal hakke på andre fordi de sier at han kjører hardt, hvordan han kjører på privat område spiller da vel føkkall i forhold til topicen!! faen asso, når skal folk lære å passe sine egne saker?? ja, det er farlig å kjøre fort, men d er da faen meg farlig å ta tog å fly og? eller hoppe fallskjerm? ja, s38m38 tåler pisk som faen så lenge den får driftstempratur i motor, girkasse å diff..
mOMOe Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 ja men tar man toget, eller setter man seg på flyet så risikerer man ikke å drepe en småbarnsfamilie
Ballder Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 ja men tar man toget, eller setter man seg på flyet så risikerer man ikke å drepe en småbarnsfamilie Kjøp deg Skoda.... Fare for andres liv og helse da også. Topic relatert svar. Som sagt.. Kjør motor drifts varm og en kvarter til før du plager kjerra. Da er BMW totalt sett uslåelig. Ikke mange BMW'r som hvarerer da.
iverseo Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Jeg kjørte 220+ hver dag, ingen prob med det! Men gutta innpå her har rett, den trenger å bli skikkelig varm før den blir kjørt hardt! Det samme gjelder før stopp, la den gå på tomgang ei god stund etter hardkjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå