Toro Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 Føreste eg tenker på når du seie skrapelyder er utslitte klosser, eller bremseskjold som er litt fucked. tenkte på det samme
zHk Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 Okei, men dere har fått med at jeg sklei av vegen? Er det da bremseskjoldene som har fått seg en trøkk, eller? øl øl øl øl
Toro Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 Okei, men dere har fått med at jeg sklei av vegen? Er det da bremseskjoldene som har fått seg en trøkk, eller? øl øl øl øl Kan være bremseskjoldene ja. Men enkleste måten å finne ut det på er å skru av 5 bolter og av med ett hjul
zHk Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Når jeg skulle kjøre den ut av garasjen i dag, så rikka den seg ikke av flekken. Den bare heisa seg.. Satte den i 1. og kjørte et par cm forover, så tok jeg den i revers, først da gikk det og rygge ut av garasjen HVA SKJER?? Alt ser bra ut bak, hittil. Fått vekk de forskjellige lydene nå, det var dekket foran som subba... satt på et mindre dekk, da funka det.. MEN som sagt.. hva skjer med at det kjennes ut som brekket er på?
E36Cab1 Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Virker som det er bremsene bak,dvs håndbremsen som har lagt seg på. Jekk bilen opp,ta av hjula og sjekk ka side den heng på.Kan være vaieren som har kilt seg etter kræsjet.
zHk Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Virker faktisk som det er sånn! Det er det eneste jeg trenger og fikse før bilen kan kjøres igjen.. Så hadde vært fint med litt respons på netopp dette ) JONAS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå