bmw328ci Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Fin coupe du har, er det 2.8 l på den nå? takk for det, morro med ros står 2.8 med alpina B3 innsug og spesialtilpasset ecu i nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Kan sjønne at du berre vil kjøre og kjøre.. liker selv å kjøre min is-bil .. men kan ikkje samenliges din med min da.. kunne tenkt meg å kjøpt ein 328 .. Bilen din er vertfall RÅ flott.. Likte godt den vinga. har du bedre bilder av den .. takk for det! bilen din såg nå jaggu støken ut den og! er du lakkerer av yrke eller? is´n har jo en artig motor den også, turtallsmaskin ! dårlig med nærbilde av "flippen" på denna maskina, detta er beste eg har for hånden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Kan sjønne at du berre vil kjøre og kjøre.. liker selv å kjøre min is-bil .. men kan ikkje samenliges din med min da.. kunne tenkt meg å kjøpt ein 328 .. Bilen din er vertfall RÅ flott.. Likte godt den vinga. har du bedre bilder av den .. takk for det! bilen din såg nå jaggu støken ut den og! er du lakkerer av yrke eller? is´n har jo en artig motor den også, turtallsmaskin ! dårlig med nærbilde av "flippen" på denna maskina, detta er beste eg har for hånden: Er nok ikkje lakkerer , jobber som matros på stanby/recue/ankehendler båt nede på ekofisk feltet.. er rimlig fornød med lakken på bilen, skulle nesten trud den var omlakert , men det er den ikkje , org lakk.. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Utrolig tøff den E36'n din. Var kult med den ene jappsepotta, vet du om noen steder de selger en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Utrolig tøff den E36'n din.Var kult med den ene jappsepotta, vet du om noen steder de selger en slik? Overalt! ------------------------ Likte bilen din veldig godt! Var tøft med japsepotte på E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Utrolig tøff den E36'n din.Var kult med den ene jappsepotta, vet du om noen steder de selger en slik? hehe, dere to må vere de første her inne som har hatt den meningen. eg syns og at det ene grove røret ut bak ser bra ut og med en grom bmw 6ér lyd Er svensen eksos som har bygd eksosen på bilen så de kan nok hvertfall lage det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Er nok ikkje lakkerer , jobber som matros på stanby/recue/ankehendler båt nede på ekofisk feltet.. er rimlig fornød med lakken på bilen, skulle nesten trud den var omlakert , men det er den ikkje , org lakk.. !! okay, aiai sailor ja den såg pen ut i lakken! såg bare at du var ute med lakksprøyta på det ene bildet i tråden din, derfor jeg lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Framtidige planer: +Sveise inn forsterkninger i travers +Bytte til powerflex foringer i travers +Bytte diff til 325 +Heftigere bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Utrolig tøff den E36'n din.Var kult med den ene jappsepotta, vet du om noen steder de selger en slik? hehe, dere to må vere de første her inne som har hatt den meningen. eg syns og at det ene grove røret ut bak ser bra ut og med en grom bmw 6ér lyd Er svensen eksos som har bygd eksosen på bilen så de kan nok hvertfall lage det. Heeelt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Denne var pen, veldig clean syns jeg! Blant topp 10 hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Utrolig tøff den E36'n din.Var kult med den ene jappsepotta, vet du om noen steder de selger en slik? hehe, dere to må vere de første her inne som har hatt den meningen. eg syns og at det ene grove røret ut bak ser bra ut og med en grom bmw 6ér lyd Er svensen eksos som har bygd eksosen på bilen så de kan nok hvertfall lage det. Heeelt enig. Syntes det ser bra ut jeg også. Jeg syntes også det er morro at alle bilene her inne ikke er helt like. Jeg skal til svensen eksos snart å få laget et custom løsning med 4 enderør, i M3 style altså på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 likte felgene dine . hvordan er responsen i bilen med innsuget og hjernen med chip ? har jo samma greiene selv, men kan ikke helt forestille meg responsen enda :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 likte felgene dine .hvordan er responsen i bilen med innsuget og hjernen med chip ? har jo samma greiene selv, men kan ikke helt forestille meg responsen enda :s likte de jeg og, men nå er de solgt til fordel for noen BBS RC style5 felger. Responsen er veldig bra. Og motoren har et kjempe deilig moment og drar kjempe! Eneste er at motoren har dobbelmasse svinghjul(les.tungt) så kan til tider føles som den "henger" når man går av gassen for å bytte gir. Dette er ikke noe overhengende problem, men dersom du er ute etter mest mulig respons så hadde jeg bytta til M20 svinghjul/clutch som er lettere. Hjernen+innsuget fungerer helt topp. Motoren drar heftig hele veien og liker seg godt på høye turtall, i motsetning til hva en org b28 gjør. Som omtrent "stopper opp" pga ikke får nok luft på høye turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 likte felgene dine .hvordan er responsen i bilen med innsuget og hjernen med chip ? har jo samma greiene selv, men kan ikke helt forestille meg responsen enda :s likte de jeg og, men nå er de solgt til fordel for noen BBS RC style5 felger. Responsen er veldig bra. Og motoren har et kjempe deilig moment og drar kjempe! Eneste er at motoren har dobbelmasse svinghjul(les.tungt) så kan til tider føles som den "henger" når man går av gassen for å bytte gir. Dette er ikke noe overhengende problem, men dersom du er ute etter mest mulig respons så hadde jeg bytta til M20 svinghjul/clutch som er lettere. Hjernen+innsuget fungerer helt topp. Motoren drar heftig hele veien og liker seg godt på høye turtall, i motsetning til hva en org b28 gjør. Som omtrent "stopper opp" pga ikke får nok luft på høye turtall. Høres bra ut dette ! Ja svinghjulet byttes ut uten tvil . tar bremser å understell, samt noe småfiks på motoren som grenrør og hjerne nå på første lønn så blir det nytt svinghjul, lammell og trykkplate ! svinghjulet veier bare 10 lbs, om jeg ikke regner helt feil i hode skal det være rundt 5-6 kg et sted ? så håper på god respons da . bbs det er som født på bmw det . Lykke til videre med bilen, ser utrolig bra ut det som har blitt gjort hittil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Schmidt felgene ble solgt i vinter og BBS RC ble kjøpt inn og total renovert. BBS RC Style 5 i 8" og 9" 17. Ellers er det ikke mye nytt å skrive om bilen. Driver så smått å bygger en M50 B28 Turbo motor, et langtidsprosjekt. Mulig det kommer en prosjekttråd om dette senere. BBS RC STYLE-5: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå