bmwdude_1 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 E34 er det beste karroseriet som Bmw har laget. Fins jo nesten ikke rust på de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 E34 er det beste karroseriet som Bmw har laget.Fins jo nesten ikke rust på de... nåja.. skeptisk.. har eid 1stk e34 å min hadde rust følgende plasser : -fremst på panseret. -"bretten" på begge kanalene var "kjeks" + øverst fremst på ene kanalen og midt på den andre var også "kjeks" -nede i hjørnene på 3 dører. -bakre kanten på bagasjelokket. -bak baklyktene -bak nr skilt bak. -bitte litt overflate rust i alle hjulbuer. -rundt tanklokket osv osv osv osv osv.. dette var da en 1991 mod 525td som hadde rullet 230 000km. 30 000km i norge, resten i tyskland tviler på jeg kommer til å eie en e34 igjen.. e36`n min har jeg veldig god erfaring med når det gjelder rust. bare synd den ikke er like pen som en e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå