Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Aloebiz sitt øverste forslag med en undertekst hadde vært fint da. Enkel font med et enkelt motiv og en undertekst som sier at vi er norges største bmw forum.

Skrevet
Lagde denne.. input? :D

bimmers_no.jpg

3D-effekter, vanskelig å lese, fadingeffekter, flere farger, copyright på BMW-rondellen, ikke plain tekst som Gunnar vil ha ;) God Jul! :D

men ellers var den kul :D

Skrevet

Logoen kan godt finnes i en flott og fancy 3D fargeutgave for bruk på web (som topplogo her på siden) og til andre trykksaker, som f.eks banereglementer osv., men logoen MÅ også fungere som foliemerker, til skiltplatetrykk, og lignende.

Skrevet

Jeg må først si at jeg synes dere er veldig flinke og kreative med forslagene deres, men…

…med fare for å være en liten partypoop så ser jeg ikke det enorme behovet for noen avansert logoendring siden bimmers.no først og fremst er et internettmedium hvor www.bimmers.no er varemerket.

Dersom Gunnar skulle utviklet konseptet bimmers.no til å bli mer ”hardware”/butikk med salg av et bredere spekter av varer og tjenester så fortoner det seg imidlertid litt annerledes, men det er så vidt jeg vet ikke tilfelle pr i dag utover skiltplater, noen promoteringseffekter og xenonlyktene..

For min del er egentlig logodelen av mindre betydning og det engasjerer meg heller ikke så mye hvorvidt det skal gjennomføres en fremtvunget logoendring, men skulle den endres synes jeg den skal være voksent diskrê i stil med de enkleste forslagene her og uten alle mulige kludrerier i form av farger, tegninger, tekst og nyrer.

Skulle jeg først finne på å sette et klistremerke på bilen hadde det iallefall ikke blitt et med masse farger eller andre tivolilignende effekter. =;

Ja, det var da altså en liten meningsytring fra min side.

.

Skrevet

bumper denne jeg..

Hva blir det til angående logo?

Det går jo an å gå andre veien også når det gjelder effekter og farger.. vi lager en enkel som kan freshes opp med effekter, skygger osv til bruk på f.eks hjemmesiden... Men i utgangspunktet er den så enkel som mulig i 1 farge og uten skygger og 3D-effekter..

Skrevet
Ennå et forslag!

bimmers9.jpg

Dette likte jeg! Kanskje scale ned underteksten en liten smule så er det perfekt :)

enig med lien her.

en enkel og grei logo. som kan brukes både web, t-shirts, caps, streamere osv osv.

jeg stemmer denne

Skrevet

Jeg stemmer for en variant av ErikS´s forslag... som også er en evolusjon av hva vi har i dag. Det enkleste er ofte det beste... :wink:

logo7fr0b.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...