Kevin=) Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 hehe.. I dag var jeg å besøkte bmw forhandleren her i san fransisco.. Kom inn i shappa og det første som møter meg innen for dørene er en M5. må jo egentlig begynne med de bilene som sto utenfor da. En M6, en del m3`er, en del z4 m coupe/roadester, + diverse andre bilder som den nye x4 osv.. Men det jeg skulle frem til var... jeg viste seriøst ikke at man kan få e60 m5 med manuell girkasse på 6 trinn hvor morro hadde ikke det vært å prøvd det? hehehe det andre er 335i SEDAN!!! den så kul ut, håper den kommer i stationsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 har moret deg i dag du da kevin!synd du ikke tok med kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 jeg skal tilbake dit får å si det sånn å knipse bilder.. syns det er litt flaut å gå rundt å knipse bilder i en bilbutikk jeg da men skal nok klare det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Ta bilder av slike deilige sexy vesen er ikke flaut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 jeg skal tilbake dit får å si det sånn å knipse bilder.. syns det er litt flaut å gå rundt å knipse bilder i en bilbutikk jeg da men skal nok klare det. hehe Vet ikke hvor populært det er å ta bilder i bilforretninger... Da jeg var i Singapore og tok bilder av ein Ford GT, ble de helt galne. De ville ta ifra meg kameraet og slette bildene selv. De var helt "på tuppa" for at jeg tok bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 sikkert greit om man forklarer tingen vil jeg tro og ikke bare fyrer løs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Var innom Bavaria på Sandnes en dag, sjelden å se både M5, M6 cab og Porsche i samme forretning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 ...+ diverse andre bilder som den nye x4 osv.. Men det jeg skulle frem til var...jeg viste seriøst ikke at man kan få e60 m5 med manuell girkasse på 6 trinn hvor morro hadde ikke det vært å prøvd det? hehehe det andre er 335i SEDAN!!! den så kul ut, håper den kommer i stationsvogn X4 ja.. I fjor sommer snakket jeg med en tyrker og han skulle skryte på seg av å eie en helt ny X4. Da jeg fortalte at det kun var X3 og X5 som eksisterte kunne han fortsatt bekrefte at han eide den helt nye X4.. Han kunne fremlegge at han hadde bilen ståendes litt lengre ned i gaten og at han kunne hente den hvis jeg fortsatt ville se. Jeg sa det var greit at han skulle hentet den, men da turte han ikke hente bilen.. Han forventet vel et annet svar om at det ikke var nødvendig.. Forøvrig får man E60 M5 med manuell girkasse, men dette er kun på det amerikanske markedet. Ergo er det kun den sekvensielle (SMG)girkassen man kan velge i Europa, samt manuell og sekvensiell (SMG) i Amerika.. Og 335i eksisterer forøvrig i sedan, touring og coupe. Den kommer også i cabriolet når den blir lansert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 OT: X4?! Er den lansert? Mye jeg ikke har fått med meg i det siste. Blant annet alle de nye 1-serie karosseriene. Er ikke lagt ut noen nyhet på bimmers om det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Hverken X4 eller alle de nye 1 serie variantene er lansert. Versjonene av 1 seriene er photoshop, men 2 dørs og cabriolet versjoner er under testing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 335i Touring er jo solgt i Norge allerede. En nydelig hvit en!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 335i Touring er jo solgt i Norge allerede. En nydelig hvit en!! Så den på Autozentrum ja .med felger med sort innmat. Ante ikke at hvitt var så pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 M5 med manuell er sikkert fint men den kan vel neppe matche en M5 med smg i ren akselerasjon.. uansett hvem bryr seg... fint med god gammel manuell... Forrige gang jeg var i Cape Town drog jeg innom BMW forretningen der, og da hadde de en rød BMW M1 stående. Virker som det er stor forskjell på bmw butikker mht utvalget av biler stående i butikken.. ble ikke helt det samme å tusle inn på stenshagen hvor de egentlig aldri har noe spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Kjørte forbi Freiburg i vår, kjørte tilfeldigvis forbi denne butikken. Hadde 2 M1 stående, 4-5 Z1 og flere 8 serier, i tillegg til gamle 6-serier og mye annet snadder, og alle var helt strøkne! Holdt på å få hjertestans. Snakket med en selger der, hadde solgt over 30 M1 den butikken. Er verd å stikke innom hvis man er i nærheten. http://home.mobile.de/cgi-bin/homepageS ... tnerHead=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå