325ti Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 nb. en kompis av meg bestilte nye lammeller fra zf norge til den nette sum av 1800 kr oner tror jeg det var, samt extra shims/lameller fra mobimech i sverige. de var også billige. reslutat. en sint diff som skal tilsvare en dtm diff!, funker det for han,gjør jeg de samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Kaaz har også sterke differ, men prisen ligger deretter også.. tror det er ca 10lapper for innmat. hørtes intresangt ut. men akkurat brukt 5 lapper på m3 diff da så blir nok ikke med det første. men hadde jo vært gøy å lagd no sperre diff av den gamle diffen. skal ihvertfall åpne den for å ta en titt hvordan det ser ut. så blir det vel antagligvis å sveise den da hvis ikke jeg kommer over no billig innmat med brems ESAB? der harru bra diff brems der høhø.... gjør det billig for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 hvis det er noen som vet om det er samme innmaten fra 1991 525i så har jeg en diffbrems liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå