Azzido Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Hei! Jeg har sett imellom den dekk og felg tråden her på forumet akkurat, men lurer på om noen kjører med denne kombinasjonen her? 18X8.5 Et45 på e36 med 60/40 senk? MÅ det store modifikasjoner til for å få det til å passe?
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 et45 er jo relativt høyt så burde gå klar av skjermkanten uten noe særlig modifikasjon. Jeg har lik dim, med et35. Det subber litt med folk bak. Men er ikke snakk om rare greiene. 225dekk. Men jeg har ikke 40 senk bak da. Men regner med at ditt oppsett er litt stivere enn orginal dempere og foringer hos meg. Foran går det fint iallefall.. men mulig du tar borti innerskjermen med fullt rattutslag..
Geir Anders Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Det går fint. Men tar borti innerskjerm ved fullt rattutslag, som nevnt over.
Azzido Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 Takker for svar var igrunn som jeg trodde dette.. bare husker jeg hadde 8" før, men da med 40 i innpress eller noe.. gikk sånn rimelig greit det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå