Hügel Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Har gradvis fått en skrikelyd hver gang man drar i de utvendige håndtakene for å åpne dørene på min E39. Det ser ut som om håndtaket subber mot dørblikket på vei utover. Har prøvd å legge på en liten "grease-kladd", 556 etc, men ingenting hjelper. Er det noen andre som har hatt tilsvarende problemer på E39? I så fall, har dere noen tips for å fikse dette problemet?
Fredrik Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Har gradvis fått en skrikelyd hver gang man drar i de utvendige håndtakene for å åpne dørene på min E39.Det ser ut som om håndtaket subber mot dørblikket på vei utover. Har prøvd å legge på en liten "grease-kladd", 556 etc, men ingenting hjelper. Er det noen andre som har hatt tilsvarende problemer på E39? I så fall, har dere noen tips for å fikse dette problemet? Jeg har ikke hatt dette problemet vedr. BMW, men en tidligere Mercedes-Benz W201 hadde dette problemet. Løsningen var å smøre opp håndtakene med grease bak panelene på innsiden av døren... dessverre en ganske omfattende jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå