Gå til innhold

Billig E32 på autodb?


LarsB
 Share

Anbefalte innlegg

Bedre du legger i mer penger og kjøper en som er i bedre stand feks. min

Har sett på noen av desse bilene i år. Desverre er de fleste helt uten historie og mange selgere virker svært uvitende om vedlikeholdet en slik bil krever,noe som gjør handel vanskelig for min del.

Er din bedre? Pris?

mvh

Lars Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har vertfall historikken i orden og bærer preg av godt vedlikehold. Bra utstyrt norsk bil! Få eiere. Har fulgt servicehefte hele veien og kvitteringer helt tilbake til 1990 eller noe. Jeg har også selv kostet på den mye og stelt med den. Har planer om å annonsere den etter nyttår. Den skal inn 3.januar for å reparere skader på kanalene som kom i forbindelse med tyveri av felger for litt siden. Dette blir skikkelig gjort på autorisert karosseriverksted!

Tror ikke jeg vil sette noen pris sann her og nå... men vi snakker litt høyere prisklasse enn den bilen denne tråden handler om vertfall. E32 er ikke en lettsolgt bil, men kommer ikke til å dumpe prisen bare for å bli kvitt den. Det er den for bra til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme bil du har da??? Synest din ser ut som 7-serien før E32 igjen jeg!!!

Hvis han har en 7-serie (735i) som er en 1987 modell kan han umulig ha en E23 iom. at den gikk ut av produksjon 6/1986. Ergo har han en tidlig E32... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...