Gå til innhold

BILLIG m3 på autodb!!!


bmw328ci
 Share

Anbefalte innlegg

Vrengte huet godt den annonsen der, men prøvde å overbevise meg selv med at i første annonse teksten som ble lagt ut, stemte ikke fargen overens med bilde, og at garanti punktet garanti var med. He he.

Sikkert ikke få som begynner å ringe når flere får sjekket autodb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en tulleannonse. Stakkaren får mange telefoner nå, hørtes litt oppgitt ut. Så desverre, den er ikke til salgs..... :(

Tenkte meg egentlig det.. Har opplevd dette selv en gang.. Var en kammerat som ville spille meg eit "puss" og la ut en meget billig scooter :) var ikke noe særlig artig.... Det værste av alt var at han ikke hadde spart på koden til annonsa så det ikke var mulig å slette den :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ingen" selger en m3 til den prisen.. kommer ann på situasjonen man er i og hvor fort man trenger penger.. er man desp nok så selger man BILLIGT!!

kansje typa hadde fått 3 torpedoer på døra som skulle ha penger fort som F... så da måtte han legge bilen til salgs for en gibort pris isteden for og få knuste kneskåler og klepte fingre...

man vet aldri, men i 99% av alle tilfeller det ligger såpass bra biler til den prisen så er det bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...