ErikS Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg er jo på utkikk etter bil selv, så det hadde passet at nissen var litt snill nå før jul, men men. Får lete videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Vrengte huet godt den annonsen der, men prøvde å overbevise meg selv med at i første annonse teksten som ble lagt ut, stemte ikke fargen overens med bilde, og at garanti punktet garanti var med. He he. Sikkert ikke få som begynner å ringe når flere får sjekket autodb.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Det er bare en tulleannonse. Stakkaren får mange telefoner nå, hørtes litt oppgitt ut. Så desverre, den er ikke til salgs..... Tenkte meg egentlig det.. Har opplevd dette selv en gang.. Var en kammerat som ville spille meg eit "puss" og la ut en meget billig scooter var ikke noe særlig artig.... Det værste av alt var at han ikke hadde spart på koden til annonsa så det ikke var mulig å slette den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Altfor mange tulle annonser på autodb syns jeg. Holder meg til finn.no hvor man betaler for å legge ut annonser, er ikke så mange suppehuer som gidder å betale for litt morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Strøken M3 E36 til under 200 000,- " hmm skeptisk... " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Enig med gEIRA her. Når jeg leter etter bil ser jeg utelukkende på finn.no. Autodb er for useriøst. ...og akkurat når jeg skriver dette innser jeg at de to siste bilene jeg kjøpte fant jeg på ... autodb !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 jeg ringte febrilsk på den annonsa der..men seff. ikke svar..er for mange idioter som syns slikt er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Er jo helt opplagt at det er en "tulleannonse".. Ingen selger en sånn bil for 125k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 nei må si man er passe dum viss man trur en får en strøken m3 for den prisen. den ligger firøvrig til salgs i sverige med de samme bildene. tviler på at du finner en MEGET bra m3 3.0l for under 220-250. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Her er bilen, Svensk som nevnt over.. Den kommer på ca 200.000,- ferdig tolla.. Ikke så galt for en 95modell. http://www.blocket.se/vi/10348879.htm?ca=4_s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 der var den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 "ingen" selger en m3 til den prisen.. kommer ann på situasjonen man er i og hvor fort man trenger penger.. er man desp nok så selger man BILLIGT!! kansje typa hadde fått 3 torpedoer på døra som skulle ha penger fort som F... så da måtte han legge bilen til salgs for en gibort pris isteden for og få knuste kneskåler og klepte fingre... man vet aldri, men i 99% av alle tilfeller det ligger såpass bra biler til den prisen så er det bullshit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 har en kompis som kjøpte en ombygd m3 gt,british racing green. mod,sykt strøken med 19" hjul,skinn og alt utstyr.dette var også en som måtte ha penger.tror han fikk den for 110-120.000. dette var for 5-6 år siden. så folk selger billig hvis de mååå ha penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Den ble nå solgt igjen for 250 eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Den ble nå solgt igjen for 250 eller no.. såpass ja,der kan du se,er mulig å skaffe seg noe gromt til en rimelig penge,men må være kjipt for han som "må" selge billig da nesten som å få bilen stjelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg