-Martin- Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Lurer på om noen har eller vet om bilder av E36 med svarte felger, untatt svarte stålfelger Lurer på å kjøpe meg svarte felger til bilen min, men vil ha en hvis anelse om hvordan det blir. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Om du tar et bilde av bilen din, ifra siden. Så er det nok av folk her på forumet som kan photoshop'e svarte felger på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Låner et photoshoppa bilde av kjetil på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 PERFEKT!! akkurat sånn felger jeg har planer om, kanten er også svart, men jeg har tenkt til å høyglanspolere den som på bildet!... takker så meget! Hadde fortsatt vært fint med bilder av E36(helst sedan) med helsvarte felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Måtte bare ta med denne selv om den ikke har sorte felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Ah... den siste der var porrig Aldri helt fått "dilla" på den sort felg trenden. Kan strekke meg til å si at det kan passe i enkelte tilfeller, men når folk kjøper seg dyre felger og lakkerer dem sort Ser jo ut som en kjører rundt på sorte gamle stålfelger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 To bilder jeg hadde liggende av E36 med svarte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Svarte felger er tøøft ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Sorte felger kan bli utrolig fett det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Sånn ble min seende ut etter en runde i photoshop (felga) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Den berømte bilen til Adam Khan Feteste caben jeg vet om, om ikke E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 å fy faen den var RÅ!!! Går det ann å få tak i dette bagasjelokket eller er det egendesign? eller den spoileren på bilde nr: 4? Eller koster det mer enn det smaker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Den berømte bilen til Adam KhanFeteste caben jeg vet om, om ikke E36 Den var rå Er han amerikaner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Yes, det er han. Har vinni masse premier for den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Den derre adam bilen har skeive bakpotter og da syns jeg hele greia faller i fisk Går ikke an å legge så mye tid i en sånn bil og ha skeive bakpotter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå