iverseo Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Hvordan er det å bruke cab på vinteren? Mye kondens etc.. Er varmeapparatet konstruert for norske vintrer? Er vel ikke toppers isolert caben! Cab kontra hardtop vinterstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg har hatt cab, på vinterstid, å både cab og varmeaparat fungerer bra, men det som var det største problemet, var at vinduene i dørene, frøs fast, å da får du ikke opp dørene (vinduet går ned 1-2cm, når du lukker opp døren) Dette løste jeg ved hjelp av en Defa warmup pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg har hatt cab, på vinterstid, å både cab og varmeaparat fungerer bra, men det som var det største problemet, var at vinduene i dørene, frøs fast, å da får du ikke opp dørene (vinduet går ned 1-2cm, når du lukker opp døren) Dette løste jeg ved hjelp av en Defa warmup pakke. Dette er vel også et problem på coupe, men litt silikon rundt lister gjør det iallefall bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Merka det jeg på min coupe, første frostnatta! det hjelper vel me noe silikon ja tror jeg må gå til anskaffelse av en defa pakke =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Kjører dere Defa fra ekstern strømkilde, eller bilens batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Dette er vel også et problem på coupe, men litt silikon rundt lister gjør det iallefall bedre. Men i motsetning til på cab så går det fint å få opp døra selv om ruta ikke hopper ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Dette er vel også et problem på coupe, men litt silikon rundt lister gjør det iallefall bedre. Men i motsetning til på cab så går det fint å få opp døra selv om ruta ikke hopper ned Gjelder det alle coupe ? Trodde ruta måtte ned uansett jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Det går helt fint på min iallefall. Fryser gjør den jo stort sett hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Cab fungerer like fint som coupe,sedan,compact eller touring. Jeg hadde aldri problem på vintern med min tidligere e36 cab og varmeapperatet gir nok varme ja.. Men er jo litt mer behaglig med hardtop så du har varmetråder til bakruten osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå