patricko Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 her i molde er det tørr asfalt å 13+ grader i dag! rett vårstemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 ja kor mange andre ha e-28 her inne. står bra te eller?? når kjem det skilter på bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 ja kor mange andre ha e-28 her inne.står bra te eller?? når kjem det skilter på bilen din da? Nja. Ikkje mangen. Brukar ho kun til sommværs daga veit du. Ska ha meg ein te no. E-36 M3 trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Da er det nysnø og fint føre i Trondheim igjen Noen som er ute og sklir? Her er det lov å ta bilder Så en idiot av en bonde på bilbyen igår som prøvde å legge sleng med en John Deere inne på en parkeringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 jepp.... har vært ute å sklidd litt nå! Herlig føre her på fosen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Skal prøve å få sklidd bilen ut av garasjen i morra og ut å leike meg litt eg også Akkurat no får den "nye" kanaler på begge sider Kenzuke: Hehe.. Nokon som er heldige! Søstra mi drive og mase på meg at eg skal dra meg opp til Alta så skal me kjøyre snøskuter og berre vere på fylla Snakka om å reise inn i Matisdalen og kjøyre snøskuterløypa ned til Troms (eller kor det var)... Kjøyrt der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Hehe, her i Tr.heim virka det nesten som om bare jeg var ute og herja. Og så med de fine innbydende veiene da! Mulig jeg bare var på rett sted til feil tid men.. Hvor oppholder bmwgutta seg når det er "skliføre" her i byen? Håper snøen ligger til over jul i allefall, har omtrent ikke sett snurten til vintern i år... Var med en som testa quattroen sin. Vet du av noen fine områder som det ikke patruljerer så mange Volvoer med blålys og Subaruer uten blålys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 ta ferga over fjorden... her er det bare å gi gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Var og satt på en 2006 Passat TDi Syncro nettopp. Er gøy med 4hjulstrekk også Parkeringsplassen Utenfor Lerkendal var en grei plass å leke litt Litt skjermet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Var en del folk på City Syd så jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 7 timer med skrensing, 35L bensin = sliten! Men gud så morro 2-3-4 gir, oppstell på brekk i hårnålsvinger, rett i 3, 5500rpm - kontra og kaste inn fjerde og dra 2-3 kontraer! Ahh.... HERLIG! Nå har det kommi så mye snø her at man blir brøyeplog etter veiene...alt over 70km/t = rett av veien. All denne kjøring foregår selvfølig på avlukkete områder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 hehe, 35 liter på 7 timer var jo veldig lite da brukte 100+ liter sist gang jeg kjørte 7 timer i strekk lurer på om jeg skal kreve brøyteavgift av naboene nå snart....aldri mer en 9 cm snø etter at jeg har kjørt forbi...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 ta ferga over fjorden... her er det bare å gi gass! Jepp, er endel fine veier på fosen. Hvor holder så du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Her i Alta har det kommet masse snø de siste to døgnene Har ikke bare testa bilen misunner deg det der!! Scooter er konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Hehe, her i Tr.heim virka det nesten som om bare jeg var ute og herja. Og så med de fine innbydende veiene da! Mulig jeg bare var på rett sted til feil tid men.. Hvor oppholder bmwgutta seg når det er "skliføre" her i byen? Håper snøen ligger til over jul i allefall, har omtrent ikke sett snurten til vintern i år... Var med en som testa quattroen sin. Vet du av noen fine områder som det ikke patruljerer så mange Volvoer med blålys og Subaruer uten blålys? Parkeringsplassen på Dragvoll er jo en fin plass å herje litt Nå når endelig nysnøen kom har jeg seff klart å forstue foten nå inni h.... så jeg homper på krykker. Faen så surt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå