Gå til innhold

Nysnø i Tr.heim, noen ute og "sklir"?

suprapete
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Da er det nysnø og fint føre i Trondheim igjen :twisted: Noen som er ute og sklir? Her er det lov å ta bilder :) Så en idiot av en bonde på bilbyen igår som prøvde å legge sleng med en John Deere inne på en parkeringsplass :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få sklidd bilen ut av garasjen i morra og ut å leike meg litt eg også :)

Akkurat no får den "nye" kanaler på begge sider 8)

Kenzuke: Hehe.. Nokon som er heldige! Søstra mi drive og mase på meg at eg skal dra meg opp til Alta så skal me kjøyre snøskuter og berre vere på fylla :P Snakka om å reise inn i Matisdalen og kjøyre snøskuterløypa ned til Troms (eller kor det var)... Kjøyrt der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her i Tr.heim virka det nesten som om bare jeg var ute og herja. Og så med de fine innbydende veiene da! Mulig jeg bare var på rett sted til feil tid men.. :) Hvor oppholder bmwgutta seg når det er "skliføre" her i byen? Håper snøen ligger til over jul i allefall, har omtrent ikke sett snurten til vintern i år...

Var med en som testa quattroen sin. Vet du av noen fine områder som det ikke patruljerer så mange Volvoer med blålys og Subaruer uten blålys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer med skrensing, 35L bensin = sliten! :) Men gud så morro :) 2-3-4 gir, oppstell på brekk i hårnålsvinger, rett i 3, 5500rpm - kontra og kaste inn fjerde og dra 2-3 kontraer! Ahh.... HERLIG! Nå har det kommi så mye snø her at man blir brøyeplog etter veiene...alt over 70km/t = rett av veien.

All denne kjøring foregår selvfølig på avlukkete områder 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 35 liter på 7 timer var jo veldig lite da :lol: brukte 100+ liter sist gang jeg kjørte 7 timer i strekk :oops:

lurer på om jeg skal kreve brøyteavgift av naboene nå snart....aldri mer en 9 cm snø etter at jeg har kjørt forbi...... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her i Tr.heim virka det nesten som om bare jeg var ute og herja. Og så med de fine innbydende veiene da! Mulig jeg bare var på rett sted til feil tid men.. :) Hvor oppholder bmwgutta seg når det er "skliføre" her i byen? Håper snøen ligger til over jul i allefall, har omtrent ikke sett snurten til vintern i år...

Var med en som testa quattroen sin. Vet du av noen fine områder som det ikke patruljerer så mange Volvoer med blålys og Subaruer uten blålys?

Parkeringsplassen på Dragvoll er jo en fin plass å herje litt :) Nå når endelig nysnøen kom har jeg seff klart å forstue foten nå inni h.... så jeg homper på krykker. Faen så surt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...