Ca///e Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Nyoppstartet opprop. Stem i alle mann! http://www.opprop.no/opprop.php?id=80sone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 80? 100!! Og det hele tiden. Miljøfartsgrense kan dø på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jaja, det kan du nå si. Men la oss være realistiske da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Så det er ikke bare jeg som irriterer meg over det altså?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hehe. nei det er du langt unna gitt. Å ligge å stampe i 60 på den veien er noe av det dummeste jeg vet. Ligger konsekvent over 60 på denne veistrekningen (med mindre det er kø da). Men dette er diskutert tidligere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Er det noen som ligger i 60 der i hele tatt i praksis egentlig? Litt kult ved den fotoboksen ved nydalen. Etter den er passert så drar folk så sinnsykt jernet. Et perfekt sted for et lite show-off. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvorfor i rushtiden bare? trafikken går jo aldri over 60 i den tidsperioden uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Det stusset forøvrig jeg litt på og... Kan jo like gjerne ha 80 hele døgnet! Men du vil ikke signe opp Nensin? Ser ikke navnet ditt på listen enda.. hehe. Og etter den fotoboksen i Nydalen er jeg tydeligvis ikke den eneste som drar på nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 kjører der så og si hver dag og gidder ikke holde 60. årsaken til fartsgrensa er at de med piggdekk river opp så mye mer asfalt når de kjører i 80 og ikke 60. det mener jeg er kollektiv straff og det åpenbare rette å gjøre er å totalforby piggdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Selv har jeg brukt piggfri dekk de siste 10 årene men alle bor ikke i Oslo vet du så et piggdekk forbud blir nok vanskelig å gjennomføre! Men en piggdekk avgift er jo ikke umulig å få til på enkelte veier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Kan forby alle med piggdekk på denne veien:) det er vel umulig. det er ikke så veldig mange med piggdekk i Oslo lenger er det det? Jeg kommer ikke til å kjøre med piggdekk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Er jo mange gjennom reisende og elr? så ett totalt pikkdekkforbud får du jo ikke gjennomført... Menn ett gebyr derimot =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 er dette slik noe kjempeproblem da? Alle ligger i 80 slik de pleier.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Og plutselig en dag så står onkel der og gir deg en klekkelig bot fordi man bare har gjort som man pleier. Men nå er det plutselig ulovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Og plutselig en dag så står onkel der og gir deg en klekkelig bot fordi man bare har gjort som man pleier. Men nå er det plutselig ulovlig. Joda... sant det... blir en kalkulert risk... men pleier vi ikke å kjøre både 90 og 100 når det var 80-sone? Nå kan dere angre på at dere stemte SV gutter og jenter... det gjorde ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå