Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hehe. nei det er du langt unna gitt. Å ligge å stampe i 60 på den veien er noe av det dummeste jeg vet. Ligger konsekvent over 60 på denne veistrekningen (med mindre det er kø da). Men dette er diskutert tidligere også :)

Posted

Er det noen som ligger i 60 der i hele tatt i praksis egentlig? Litt kult ved den fotoboksen ved nydalen. Etter den er passert så drar folk så sinnsykt jernet. Et perfekt sted for et lite show-off. :)

Posted

Det stusset forøvrig jeg litt på og... Kan jo like gjerne ha 80 hele døgnet! Men du vil ikke signe opp Nensin? Ser ikke navnet ditt på listen enda.. hehe.

Og etter den fotoboksen i Nydalen er jeg tydeligvis ikke den eneste som drar på nei :)

Posted

kjører der så og si hver dag og gidder ikke holde 60. årsaken til fartsgrensa er at de med piggdekk river opp så mye mer asfalt når de kjører i 80 og ikke 60. det mener jeg er kollektiv straff og det åpenbare rette å gjøre er å totalforby piggdekk

Posted

Selv har jeg brukt piggfri dekk de siste 10 årene men alle bor ikke i Oslo vet du så et piggdekk forbud blir nok vanskelig å gjennomføre! Men en piggdekk avgift er jo ikke umulig å få til på enkelte veier..

Posted

Kan forby alle med piggdekk på denne veien:) det er vel umulig. det er ikke så veldig mange med piggdekk i Oslo lenger er det det? Jeg kommer ikke til å kjøre med piggdekk igjen.

Posted

Og plutselig en dag så står onkel der og gir deg en klekkelig bot fordi man bare har gjort som man pleier. Men nå er det plutselig ulovlig.

Posted
Og plutselig en dag så står onkel der og gir deg en klekkelig bot fordi man bare har gjort som man pleier. Men nå er det plutselig ulovlig.

Joda... sant det... blir en kalkulert risk... men pleier vi ikke å kjøre både 90 og 100 når det var 80-sone?

Nå kan dere angre på at dere stemte SV gutter og jenter... det gjorde ikke jeg... :wink: