Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. nei det er du langt unna gitt. Å ligge å stampe i 60 på den veien er noe av det dummeste jeg vet. Ligger konsekvent over 60 på denne veistrekningen (med mindre det er kø da). Men dette er diskutert tidligere også :)

Skrevet

Det stusset forøvrig jeg litt på og... Kan jo like gjerne ha 80 hele døgnet! Men du vil ikke signe opp Nensin? Ser ikke navnet ditt på listen enda.. hehe.

Og etter den fotoboksen i Nydalen er jeg tydeligvis ikke den eneste som drar på nei :)

Skrevet

kjører der så og si hver dag og gidder ikke holde 60. årsaken til fartsgrensa er at de med piggdekk river opp så mye mer asfalt når de kjører i 80 og ikke 60. det mener jeg er kollektiv straff og det åpenbare rette å gjøre er å totalforby piggdekk

Skrevet

Selv har jeg brukt piggfri dekk de siste 10 årene men alle bor ikke i Oslo vet du så et piggdekk forbud blir nok vanskelig å gjennomføre! Men en piggdekk avgift er jo ikke umulig å få til på enkelte veier..

Skrevet

Kan forby alle med piggdekk på denne veien:) det er vel umulig. det er ikke så veldig mange med piggdekk i Oslo lenger er det det? Jeg kommer ikke til å kjøre med piggdekk igjen.

Skrevet

Og plutselig en dag så står onkel der og gir deg en klekkelig bot fordi man bare har gjort som man pleier. Men nå er det plutselig ulovlig.

Skrevet
Og plutselig en dag så står onkel der og gir deg en klekkelig bot fordi man bare har gjort som man pleier. Men nå er det plutselig ulovlig.

Joda... sant det... blir en kalkulert risk... men pleier vi ikke å kjøre både 90 og 100 når det var 80-sone?

Nå kan dere angre på at dere stemte SV gutter og jenter... det gjorde ikke jeg... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...