Ca///e Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Jeg stemte heller ikke det gitt. Men den forrige regjeringen (mener da at det var det) introduserte jo denne flotte miljøgrensen på trondheimsveien fra Sinsenkrysset og nordover for et par år siden. Ikke akkurat bedre det. Også vil jeg jo gjerne ligge i både 90 og 100 jeg da. Men nå mister man jo lappen i 100 på ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Sånn da har jeg gjort min plikt, kjører der jo tross alt nesten hver dag nå jeg skal til skolen! Trafikken går jo stort sett i 70 -90 nå, men holder man det så ligger man jo faktisk ann til å få en skikkelig bot den dagen onkel velger å ha kontroll der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Kan forby alle med piggdekk på denne veien:) det er vel umulig. det er ikke så veldig mange med piggdekk i Oslo lenger er det det? Jeg kommer ikke til å kjøre med piggdekk igjen. vil tro 90% av de med 4wd,99.9% av alle taxier og 80% av alle søndagskjørene og tillegg en god del som fortsatt tror piggfrie er det samme som sommerdekk og ikke vil prøve det overhodet. passerte tre stk ved moss istad (bla en e36 som stod feil vei nede i midtrabatt grøfta) og vil gjette minst 2 hadde piggdekk falsk trygghet vil jeg si. pigger er kun bedre på is og da får man senke farten eller i værste fall legge på kjetting. de fleste jeg har sett parkert i oslo med pigg har ikke noen oblat,til nød fjorårets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 er dette slik noe kjempeproblem da? Alle ligger i 80 slik de pleier.... Hehe ble et problem for meg Ble selvfølgelig knipsa i boksen rett etter den tunnelen på ring 3, fra Ulevaal... 93 i 70'n, var tidligere 80 så skjønte ikke hvorfor det var 70 der, er vel egentlig lik vei? Kunne glatt vært både 80 og 90 der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Er jo mange gjennom reisende og elr? så ett totalt pikkdekkforbud får du jo ikke gjennomført... Menn ett gebyr derimot =) hmm, en liten skrivefeil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hehe ble et problem for meg Ble selvfølgelig knipsa i boksen rett etter den tunnelen på ring 3, fra Ulevaal... 93 i 70'n, var tidligere 80 så skjønte ikke hvorfor det var 70 der, er vel egentlig lik vei? Kunne glatt vært både 80 og 90 der ja Eller 60 nå kansje? vanker vel en liten julegave til staten fra deg nå kansje? Er litt moro rundt den fotoboksen om dagen. Lå bak en svensk volvo som maset seg forbi meg med strobe-lights i grillen her om dagen. TRodde et var sivilpoliti først. Skarp blå farge, sorte ruter. tror det var 740 stasjonsvogn karrosseri. Slapp han forbi,men etter fotoboksen var hevnens tid kommet, for lå bak i bakdøra hans igjen ved fotoboksen. Bilen var åpenbart trimmet, for gikk uanstedig fort gjennom tunnelen for oss begge. Han kjente til den fotoboksen, så kjører sikkert der ofte. Noen andre sett den volvoen? Må være en turbotrimmet sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvorfor i rushtiden bare? trafikken går jo aldri over 60 i den tidsperioden uansett? i rushtiden tar det fra 7 til 20minutter å komme seg fra storo til sinsenkrysset... litt teit opprop egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Eller 60 nå kansje? vanker vel en liten julegave til staten fra deg nå kansje? Detta var i april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3Alex Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Hvorfor i rushtiden bare? trafikken går jo aldri over 60 i den tidsperioden uansett? i rushtiden tar det fra 7 til 20minutter å komme seg fra storo til sinsenkrysset... litt teit opprop egentlig Enig med deg at det er et litt teit opprop.. Yes gutta, da fikk vi 80 i rushet.. men hjelper jo ingenting det om det hadde blitt det, går jo sinnsykt treigt på de veiene da uansett.. Nei, burde vært 80 utenom rushet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå