Grat Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Hei, jeg trenger noen kloke ord! Har en e34 518, var ute å kjørte en dag å da bjynte alle lys å slikt å "dempe" seg, det ble bare mørkere og mørkere, prøvde å ruse bilen opp på litt turtall men det var ingen forskjell.. Tips? er dette dynamoen som kødder eller? børstene på dynamoen kanskje? Hjelp! jeg er nå uten bil..hehe.. :S
Garasjesalg Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Er muligens dynamo eller batteri ivertfall..
kabeldeigen Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Kan jo prøve å måle spenningen på batteriet mens bilen går på tomgang. Bare for å se om dynamoen lader, hvis ikke. Prøv å gi dynamoen et lite kakk. Hvis den da lader, er det helt sikkert børstene som er slitt. Men det kan jo være så enkelt at batteriet ditt har tatt kvelden grunnet alder.....
Stein Tore Engesbak Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 jeg vil tro det er lader broen i dynamoen eller transformatoren i dynamoen som har fått seg en trøkk. Dette er det sjelden noe å gjøre med. Husk ved kjøp av ny dynamo og levere den gammle dynamoen inn ved butikken du kjøpte den nye, 500 kr i pant...
///MoePower Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 500 kr i pant, er det KUN om man kjøper ny dynamo? Eller kan man gjøre det når som helst, levere inn å få 500kr pant? Såfall om man ikke trenger kjøpe ny dynamo, så har jeg jo fullt av gamle dynamoer liggende å slenge overalt. Er jo litt penger for en 16-åring for å ha å bruke på prosjektet. (selv om det ikke er rare summen av hva ett slikt prosjekt kommer til å koste)
Grat Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Skrevet Desember 19, 2006 ok.. da så.. noen som har en brukt billi og bra dynamo til meg??
CrZyWiz Skrevet Desember 19, 2006 Skrevet Desember 19, 2006 Hadde det samme på min e34 535, å da var det børstene som var gåene 180kr på esso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå