Gå til innhold

HEJLP HAlv Daud BMW!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger noen kloke ord!

Har en e34 518, var ute å kjørte en dag å da bjynte alle lys å slikt å "dempe" seg, det ble bare mørkere og mørkere, prøvde å ruse bilen opp på litt turtall men det var ingen forskjell.. Tips? er dette dynamoen som kødder eller? børstene på dynamoen kanskje? Hjelp! jeg er nå uten bil..hehe.. :S

Skrevet

Kan jo prøve å måle spenningen på batteriet mens bilen går på tomgang. Bare for å se om dynamoen lader, hvis ikke. Prøv å gi dynamoen et lite kakk. Hvis den da lader, er det helt sikkert børstene som er slitt.

Men det kan jo være så enkelt at batteriet ditt har tatt kvelden grunnet alder.....

Skrevet

jeg vil tro det er lader broen i dynamoen eller transformatoren i dynamoen som har fått seg en trøkk. Dette er det sjelden noe å gjøre med. Husk ved kjøp av ny dynamo og levere den gammle dynamoen inn ved butikken du kjøpte den nye, 500 kr i pant...

Skrevet

500 kr i pant, er det KUN om man kjøper ny dynamo? Eller kan man gjøre det når som helst, levere inn å få 500kr pant? :P

Såfall om man ikke trenger kjøpe ny dynamo, så har jeg jo fullt av gamle dynamoer liggende å slenge overalt. =P~

Er jo litt penger for en 16-åring for å ha å bruke på prosjektet. (selv om det ikke er rare summen av hva ett slikt prosjekt kommer til å koste)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...