Dirty Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 kjørte hjem fra jobb gjust. bilen svev fint som bare det! så sku jeg gi på litt opp en bakke så skjedde det noe merkelig noe! når turtelleren går over 3 rpm så ruser den seg bare :S akkurat som om bilen står i fri!!! hva er galt`? har gjust kjøpt bilen og begynne å bli mektig lei av feil som popper opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hørtes om ut som en gåen clutch. Hvis du ikke har en oljelekkasje mellom motor og girkasse? Da kan det hende det kommer olje på lamellene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 hmm tror ikke jeg skal ha noe form får lekasje! menne vis jeg svir clutchen så blir den bedre en liten stund før den d blir dorlig igjen. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Høres ut som clutchen takker for seg ja. Du kjøper ikke en E36 og forventer at den skal være feilfri vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Høres ut som clutchen takker for seg ja.Du kjøper ikke en E36 og forventer at den skal være feilfri vel? Ja tror jeg au. nei er du gal! men popper jo ting opp heletiden er jo ikke meningen at jeg skal skru mer en jeg kjører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Da må du bare passe på å kjøre mer! Trillet langt bilen din? Årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Da må du bare passe på å kjøre mer! Trillet langt bilen din? Årsmodell? hehe bilen ska skal være i bra stand, så sikkert litt uflaks at clutchen og antagligvis en coil er gåen bilen er veldig strøken ellers! er 92 model gått rett over 200 tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 gå ut sett bilen i 5 gir.. så slipper du clutchen sakte... så ser du om den bare minker på turtall, eller om den drar seg opp igjen, hvis den drar seg opp, så slurer clutchen fordi den er dårlig og vil derme slippe svnighjulet fikk dette tipset og den minket på turtallet! hva kan være galt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Bytt clutchen din du... Kjedlig jobb, men er like greit å gjøre det med en gang før du står der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 ja den skal byttes nå! blir byttet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 vanligvis begynner cluthen å slure på de høyeste girene først, gjør den ikke dette på lavere gir,er det garantert clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Høres ut som samme symptom jeg hadde på en Peugeot 405 og da var det clutch-en som var slitt. Fant heldigvis en lokal fyr (på et Peugeot-forum!) som gjorde jobben for en tusenlapp og bilen ble som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 hehe ja har vært en fyr å sett på den og den er gåen--- så blir byttet i morgen :S' faen jeg som skulle av å kjøpe meg cross i morgen. men der gikk de pengene i ny clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå