linren Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Vurderer å reise å se på denne bilen men tenkte å spørre her først om noen vet noe om den da jeg har ett stykke å kjøre...Noen som har sett på den?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1328452 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Vurderer å reise å se på denne bilen men tenkte å spørre her først om noen vet noe om den da jeg har ett stykke å kjøre...Noen som har sett på den?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1328452 De omgivelsene der så ikke norske ut. Importbil? Ikke betalt avgift? Vet ingenting om bilen, men omgivelsene på bildene ropte Tyskland til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Den må vel være med norske skilter til den prisen der..? Så ut som en pen bil, men var dyr nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 så ikke norskt ut noen ! fin bil og vis det er norske skilter på den syns jeg ikke det var noe Upris! så veldig fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 dem gule conteinerene i bakgrunnen på et av bildene er norske Kai Tommy Svensen Runden 6, 3647 Hvittingfoss 480 00 715 - Mobiltelefon 928 44 570 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Disse er iallefall ikke samme bil som resten av bildene Jeg tipper han har samlet bilder av 3 forskjellige biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 er i allefall 2 forskjellige biler som e brukt på bildene, ser det på blinklysene forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Og her skifter den fra originalfangere til m-tech. Og her har han jaggu meg bytta baklykter og sota rutene. Ring han og spør om du får alle de bilene for 27000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Noe sier meg at det nok en gang er noen som prøver å være morsom på sin kamerats vegne. Begynner å bli litt vel mange sånne annonser på autodb nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Såvidt jeg vet må vel importbiler som kommer til norge montere sideblinkers, og det har ikke denne. Min måtte det i alle fall monteres på, ergo bilen muligens ikke norskregistrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Såvidt jeg vet må vel importbiler som kommer til norge montere sideblinkers, og det har ikke denne. Min måtte det i alle fall monteres på, ergo bilen muligens ikke norskregistrert det kommer vel litt ann på den som tar EU kontrollen. en kammerat hadde en E36 som gikk lenge uten sideblinkers. får også kjøpt bytteskjermer uten hull til blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 ok, det er sikkert mulig, men oddsen for at det ikke er en norsk bil vil jeg anse som større når den ikke har sideblinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg