Gå til innhold

Er dette ein bil og satse på?

Klinz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde forsøkt å finne ut hvor de fire andre felgene tilsvarende reservehjulet er. Det er verdens eldste triks for en bruktbilselger å selge en bil med fire råtne felger. Jeg tipper de fire andre fine felgene står et eller annet sted på verkstedet. Det er bare en ting å gjøre... prute på prisen og/eller få noen skikkelige felger på bilen betalt av selger... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forsøkt å finne ut hvor de fire andre felgene tilsvarende reservehjulet er. Det er verdens eldste triks for en bruktbilselger å selge en bil med fire råtne felger. Jeg tipper de fire andre fine felgene står et eller annet sted på verkstedet. Det er bare en ting å gjøre... prutte på prisen og/eller få noen skikkelige felger på bilen betalt av selger... :wink:

kan jo hende bilen står på vinterhjul, og at det er en smakebit av sommerfelgen vi ser i bagasjerommet der. Uansettt er det noen herlige felger til E39.. BBS.. er det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo hende bilen står på vinterhjul, og at det er en smakebit av sommerfelgen vi ser i bagasjerommet der. Uansettt er det noen herlige felger til E39.. BBS.. er det ?

Vinter eller sommerfelger... det avgjørende er at de tilsvarende felgene som reservehjulet er montert på følger med bilen til den annonserte prisen. Hvis ikke bør "Klinz" prute på prisen i dobbelt forstand... :wink:

Felgene som reservehjulet antyder koster 10-15 tusen kroner... ergo... som et minimum... ville jeg ha bestemt meg for at det beløpet skulle jeg ikke ha betalt to ganger hvis jeg skulle ha kjøpt bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer sans for bilen enn butikken bilen selges ifra, men er bilen bra så har salgsstedet mindre betydning allikevel.

Ser fin ut på bildene, men som Fredrik og andre her sier har hjulene litt betydning i denne sammenhengen. Ikke bare fordi de benyttes i bildet som reklame for bilen, men også fordi det ser ut som om det sitter montert dekktrykksvarsler på bilen (ergo skal det i utgangspunktet også være med sensorer i det hjulsettet).

Synes du, - forutsatt at de 17" originale eikefelgene er med bilen, burde kunne få ned prisen såpass at du kan bygge om til 16:9.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekktrykkvarsler

interior528dekktrykkvarec7.jpg

Vet dessverre ikke hva ombygging til 16:9 koster, men du får større skjerm i tillegg til at du blir kvitt kassettspilleren. Ta en sjekk hos GS og de andre leverandørene (garantert veldig dyr hos BMW).

Er ikke dette Cruisecontrolknappen...? Det er der den sitter på min ihvertfall. Fra 09/00 ble den borte, da kom den kun på rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...