marius paulsen Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 barn+ lyst interiør= nja skeptisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 godt poeng. Ikke lett å holde ren bil når de hopper ut av barnesetet med gjørmete gummistøvler og en softis i hver hånd nei. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 hadde grått skinn interiør i min 320d og det var ikke bare vanskelig å holde rent,det gjorde jo bilen ganske så tungsolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 Vil ha mørkt skinn, hels mørk bil. med navi. So de e Utyret som friste på den hos bengtson. Får leite litt videre og sjå om eg finne fleire interisange som eg kikke på i same slengen eg reise østover. Eller so kan eg vere fornuftig og beholde den eg har til skriken om plass melder seg heilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå