B.E.E. Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Har en kamerat som har begynnt å se seg om etter en ny bil. Han har kommet over en strøken 1999 modell 520 med ettermontert turbo. Bilen har ikke noe veldig med ekstrautstyr, heller ikke skinn interiør, men er i perfekt teknisk stand, og ser veldig pen ut. Hva kan være reell pris på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Du må komme med mer info... Bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 hvor langt har bilen gått?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Fatter har samme model, bare med alt utstyr, og da mener jeg med alt utstyr, comfort skinn seter, tv, gps blabla.. Han får 145.000.- for denne, gått 100.000km Jeg ville holdt meg unna denne, kjøp heller en 528i hvis du vil ha mer power enn en 520... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hvis den ikke er godkjent med turbo så vil jeg nesten tro at den er mindre verd enn en tilsvarende bil uten turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hvis den ikke er godkjent med turbo så vil jeg nesten tro at den er mindre verd enn en tilsvarende bil uten turbo. tru æ å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Bilen har gått 130000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Har desverre ingen bilder av bilen, har selv kun fått en muntlig beskrivelse av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Er den godkjent med turbo da?? Som de andre sier så vil den nok være mindre verdt hvis den ikke er godkjent med turbo. Men mange selgere velger gjerne å tro det motsatte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå