cypher Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Fant ut at det var på tide å legge ut noen bilder av bilen min. Bilen er som topic sier, en 1996mod 318 cabriolet, med M-Tech pakke (understell, skikkelige skivebremser framme og bak, fangere, lister, ratt osv) Bilen har bra med utstyr som, sportsinteriør i skinn, kjørecomputer, el cab,vindu, speil. Jeg begynnte leting etter ny bil i våres, og i oktober fant jeg denne. Bilen er utrolig velholdt, og selv om tak og lakk er orginalt ser det nesten nytt ut! Teknisk er bilen meget bra, bilen er overhodet ikke ungdommskjørt, og heller aldri vinterkjørt før. Per dags dato er bilen helt orginal utvendig. Jeg har hittil prioritert å legge penger i stereo, der det nå er kommt Pioneer Dvd Headunit og Pioneer Skjerm, i tillegg til Cadence forsterker og 12". Utvendig er det ikke så mye å gjøre igrunn. Hvitesideblinkers og angeleyes blir kjøpt snart, røde/hvite baklykter blir tatt på imorgen. Ellers skal det på en liten leppe foran, og sannsynligvis noen nye felger til sommeren:) Her er noen heller dårlige mobil-bilder, bilen er våt på bildet, så lakken ser litt snål ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 fin 318 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Så ut som en pen bil... Som du sier så trengs det ikke å gjøres så mye utvendig, hvite blink og noen pene felger så er du kommet langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Enig med BK, trenger ikke MYE styling, veldig pen den M-Tech stylingen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Fin cab.. Hva slags bremser har du satt på ? No Big Brake kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Pen bil, M-Tech er uansett det peneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Pen bil! må ta noen "tørre" bilder en dag og... Hvilken farge er det?Liknet litt på min gjerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Akkurat hvilke bremser er jeg usikker på, de var på når jeg kjøpte bilen:) Er helt enig at M-Tech er det peneste, derfor skal jeg bare gjøre småting for å holde den clean;) Nøyaktig hva fargen heter er jeg ikke 100% sikker på, men er en fin sort farge:) Skal få tatt noen bedre bilder en dag det er fint vær( spørst når den dagen kommer men:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Ser ganske pen ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Lekker 318! Stylingen er den samme som på min 316 (se signatur), sett på noen hvite blinkers på siden så blir det bra. Alt i alt, pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Liten update: Har nettopp hatt bilen på EU-kontroll, og den gikk såklart glatt igjennom Ellers har jeg kjøpte nye Continental winterviking og tatt dem på 16" felgene, har bestemt meg for å kjøpe nye M5-look felger til sommern I tillegg har jeg bestilt nye lykter rundt hele bilen, røde/hvite baklykter, klare blinkers og Predator Angeleyes lykter med xenon Slenger ut et sommerbilde på disse kjipe vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Godt at noen legger ut sommerbilder, blir nesten depresiv av vinter og snø. Blir spennende å se bilder av bilen etter de nye delene er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Gjort litt med bilen nå: Skiftet baklys, sideblink, montert 6000k xenon i langlys, fått på m3 leppe og m3 GT leppe, i tillegg til 17" m5 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Ble veldig bra det der. Pen cab du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Ble veldig bra det der. Pen cab du har! Hyggelig å høre Vurderer å sette på den lille m3-listen på bagasjelokket, og øyelokk, men er litt usikker! Noen som har synspunkter på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå