Gå til innhold

Min E36 96' Cabriolet -M-Tech-

cypher
 Share

Anbefalte innlegg

Fant ut at det var på tide å legge ut noen bilder av bilen min.

Bilen er som topic sier, en 1996mod 318 cabriolet, med M-Tech pakke (understell, skikkelige skivebremser framme og bak, fangere, lister, ratt osv) Bilen har bra med utstyr som, sportsinteriør i skinn, kjørecomputer, el cab,vindu, speil.

Jeg begynnte leting etter ny bil i våres, og i oktober fant jeg denne. Bilen er utrolig velholdt, og selv om tak og lakk er orginalt ser det nesten nytt ut! Teknisk er bilen meget bra, bilen er overhodet ikke ungdommskjørt, og heller aldri vinterkjørt før. Per dags dato er bilen helt orginal utvendig. Jeg har hittil prioritert å legge penger i stereo, der det nå er kommt Pioneer Dvd Headunit og Pioneer Skjerm, i tillegg til Cadence forsterker og 12". Utvendig er det ikke så mye å gjøre igrunn. Hvitesideblinkers og angeleyes blir kjøpt snart, røde/hvite baklykter blir tatt på imorgen. Ellers skal det på en liten leppe foran, og sannsynligvis noen nye felger til sommeren:)

Her er noen heller dårlige mobil-bilder, bilen er våt på bildet, så lakken ser litt snål ut :wink:

bilde044px9.jpg

bilde045wy9.th.jpg

bilde046bv0.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hvilke bremser er jeg usikker på, de var på når jeg kjøpte bilen:)

Er helt enig at M-Tech er det peneste, derfor skal jeg bare gjøre småting for å holde den clean;)

Nøyaktig hva fargen heter er jeg ikke 100% sikker på, men er en fin sort farge:)

Skal få tatt noen bedre bilder en dag det er fint vær( spørst når den dagen kommer men:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Liten update:

Har nettopp hatt bilen på EU-kontroll, og den gikk såklart glatt igjennom :D

Ellers har jeg kjøpte nye Continental winterviking og tatt dem på 16" felgene, har bestemt meg for å kjøpe nye M5-look felger til sommern :wink:

I tillegg har jeg bestilt nye lykter rundt hele bilen, røde/hvite baklykter, klare blinkers og Predator Angeleyes lykter med xenon :)

Slenger ut et sommerbilde på disse kjipe vinterdager 8)

01158917048139fh9.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Ble veldig bra det der. Pen cab du har!

Hyggelig å høre :)

Vurderer å sette på den lille m3-listen på bagasjelokket, og øyelokk, men er litt usikker!

Noen som har synspunkter på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...