Adsome Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 hadde ungått radiator tett, sats heller på ny radiator
extremracing.net Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 jupp jupp radiator blir byttet..like greit det..hehe
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Heh...viss strålen står ut er det vel kanskje verre ja
Captain Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Ikke meningen å "stjele" tråden, men har et lignende problem på min M50, eneste forskjellen er at min lekker mye mer, type 1 liter per dag...vet ikke hva feilen er ennå, kun at det garantert blir dyrt, det blir det jo alltid.
Toro Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Hadde det samme problemet med en calibra jeg hadde. Klarte å lage hull i radiatoren når jeg bytta motor, så strålen stod ut når jeg starta den opp. Men løste det ved å tette den med tettningsmasse fra Rotabond. Det holder enda så vidt jeg vet Det er ett ganske effektivt middel, har også brukt det til å tette til dels store hull i bunnpanne Men annbefaler deg å bytte radiatoren likevel..
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Ikke meningen å "stjele" tråden, men har et lignende problem på min M50, eneste forskjellen er at min lekker mye mer, type 1 liter per dag...vet ikke hva feilen er ennå, kun at det garantert blir dyrt, det blir det jo alltid. Ser du om det er noko lekkasje under bilen? Viss det lekk så mykje bør det ikkje vere vanskeleg å sjå det...
extremracing.net Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Ikke meningen å "stjele" tråden bare og "stjele"den det vet du hehe
Captain Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Ikke meningen å "stjele" tråden, men har et lignende problem på min M50, eneste forskjellen er at min lekker mye mer, type 1 liter per dag...vet ikke hva feilen er ennå, kun at det garantert blir dyrt, det blir det jo alltid. Ser du om det er noko lekkasje under bilen? Viss det lekk så mykje bør det ikkje vere vanskeleg å sjå det... Det burde helt riktig ikke være vanskelig å se det nei, problemet er bare alt vannet her på østlandet for tiden, så alt er jo vått uansett. Skal få den opp på bukk iløpet av helga og ta en titt under, så får vi se.... Takk for svar
Captain Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Ikke meningen å "stjele" tråden bare og "stjele"den det vet du hehe Hehe, takk, jeg skylder deg en tråd
Captain Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Tenkte bare jeg skulle skrive at jeg har funnet feilen, til glede for de med lignende problem som evt søker frem denne tråden i fremtiden. Fra radiatoren/ekspansjonstanken går det en relativt stor slange bakover i motorrommet, og denne hadde delvis løsnet, og det var der kjølevesken forsvant. Heldigvis ble det en smal sak og fikse, og kostet ikke en krone...takk Gud
200power Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 har samme probleme..å hos meg er det sprekk i toppen.har ak kasta bort 9000kr på å bytte topp-pakningen å planet toppen!å nå spøtter den vann ut eksosen å hvit røyk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå