mudbug Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Hei! Er det mulig å nullstille klokkesymbol etter skifting av bremsevæsker og kjølevæsker. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Den enkleste måten er å kjøpe en service resetter på nettet og bruke til dette. Det går an å kortslutte div pinner osv men er myyyye lettere med et slikt instrument. Kjøpte min for 250 kroner på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Så vidt meg bekjent så må du ha nullstillingsverktøy til dette. Du kan evt. prøve å la tenningen stå i posisjon en i minst 30 sekunder uten å starte bilen, dette sletter feilkodene i minnet. Da skal varsellampen slukke når du starter bilen etterpå. Fungerer ikke dette, er det nullstillingsverktøy som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hei Tam! Har du linken til den du kjøpte??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Sorry, er et par år siden men kjøpte den på Ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 Sorry, er et par år siden men kjøpte den på Ebay.com Jeg har en slik fra wurth eller bosch. Men har hørt at den kun virker til eldre modeller. e30,36,34 ol.. Virket iallefall ikke da jeg prøvde den på en e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Er vel slik at det nullstilles ved å jorde pin 7 med tenning i posisjon 2 her også. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... lt&start=0 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå