VillKapping Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei Kenny! Må ikke selge jeg. Men får jeg en bra pris så selger jeg. Skal ha igjen BMW ja. Skal ha en e34 540 har jeg bestemt meg for! Helst varebil med hengerfeste da det er kjekt å ha da jeg skal bygge hus. Innbytte er fint det, men vanskelig å finne noen som har den bilen jeg vil ha. Helt enig med deg at den økonomiske gevinsten ikke er det store her, men heller det praktiske (og at jeg selvsagt alltid har hatt en forkjærlighet for e34.. ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvor langt er du villig til å gå ned da??? Flott bil, liker den mer å mer. Er inne å myser hver dag.. Og jeg som er uten bil også, fristende...Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Er i utgangspunktet ikke villig til å gå ned noe mer nå. 229000,- er ikke ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Men bud er jo ikke ulovlig akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hei igjen, hadde tenkt meg å legge listen på rundt 200K +/- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hei. Det blir i laveste laget ja.. Har et bud inne på 210000,- og skal over det før jeg selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 OK, må en tur i tenkeboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ble innkalt til rustsjekk på Sulland bil i forrige uke ettersom bilen blir 6 år i slutten av mars. Fant noe for å si det sånn.. Skal skifte venstre bakdør, høyre fremdør, panser og bakluke! Får jo nesten nytt karosseri jo! Jammen godt det er gratis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Må jo ikke selge da når du får "ny" bil. Spør om de kan putte "nybil lukt" i den mens de er godt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 hehe.. Det må da jammen gå an å få inn? Hehe.. Eneste jeg fikk de til å gjøre er å ha på nye emblemer.. Får bare håpe at det ikke blir noen fargeforskjeller med nye deler. Får igjen for all poleringen og gnukkingen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Fikk igjen bilen i dag etter 16 harde dager.. Da har de altså skiftet panser, 2 dører og bakluke. De har lakkert alt på bilen unntatt taket og fangerne. De har også shinet bilen skikkelig og til og med tatt full innvending rens fordi jeg måtte vente så lenge! Jeg har aldri sett blankere bil noengang! Bilen er jo finere enn ny! Nå er den jo helt brun av møkk da pga. kjøringen hjem.. Fikk ett skikkelig dilemma nå angående salg gitt.. helsike.. Men men.. Bilen er ihvertfall helt strøken nå! Synd jeg ikke tok bilde da den var ren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg