haavard Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 tss.. ser no ut som det er bra gjort. ikke som dere mange sier, "bønder og malepensel" har man hatt litt andre farger som passer bedre i hopen, så tror jeg ikke d har vært så gærli! bak var den ikke så stygg me sånn lakk. svart nede og blå stripe før det vart rødt. lyktene bake var jo SVIN stygge Ja, men bilen har jo de fargene den har, og det er det som blir komentert her, ikke om den hadde vært diamant svart med røde stiper osv. Og om jobben er bra utført skal jeg ikke nekte for, men selv om noe er bra utført trenger det ikke se fint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 En mulig kunstner kansje. Hvem vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Passelig psykedelisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 ja ja. nå har han her ihvertfall turt å gå egne veier. det tror jeg ikke det er mange som gjør her. andre felger og baklys så hadde den ikke blitt så hakkande gale Ehhh..nei? Felgene og baklysene GÅR jo til en viss grad...er lakken her som er på trynet. Mulig han har gått "egne veier" men jeg ville anbefalt GPS for å komme på rett vei igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 lakkering som dette her gjør seg best på en trå sykkel, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Eller kansje en lastebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Han kan bare selge den der til en som har drukket j**vlig mye methanol for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Vel nettop og nettop. Kunne like gjerne skrevet snart til EU kontroll... men men.... hvor fant du ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Vel nettop og nettop. Kunne like gjerne skrevet snart til EU kontroll... men men.... hvor fant du ut av det? Her Når det gjeld bilen hadde det vel komme seg drastisk med lakkering, nye felgar og nye baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 er ikke rart den vek ker oppsikt når den er stygg som juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Noen som har nr til han som har lakkert eller? skal kjefte på han! 91160911 Sveins lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 svein må være mer eller mindre tilbakestående neida... men jeg syns nå at jobben som er gjort er bra. selv om det ikke tar seg helt ut i denne sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 haha den var jo værre en min jo hehe det er noe av det styggeste jeg har sett:P var ikke den skarpeste kniven i skuffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Det som er verst her er jo at biln faktisk er solgt!!!!!!!!! Skulle vært skuddpremie på slike idioter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Det første jeg tenkte på va Transformers.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå