-oddi- Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Hallo,har sjekka litt innpå sia til Koed.dk. Og fant ut at det var en del av delene, som var en god del billigere enn hva det koster her i Norge. Er det mye penger å spare og kjøpe deler fra de?. Regner med at det er 25% moms,fortolling og frakt. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Bruk denne kalkulatoren. Legg altså inn den komplette summen du får på koed.dk inlk frakt så regner den ut resten selv. http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ TNT (fraktselskapet som koed bruker) legger ut momsen for deg, så de får du regning fra en stund i ettertid, men totalsummen får du uansett i kalkulatoren. Du kan spare mye på å hande der, det spørs på hva du legger i handlekurven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-oddi- Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 Takk for svar . fant jo deler som nesten var dobbelt så rimelig enn hva det er i Norge . så det spørs om det kanskje blir en bestilling etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Har hatt min 318tds på eu-kontroll nå, og delene jeg trenger for å ordne bilen kommer på rundt 2500dk på koed, mens på bmw norge koster de ca 7500nok.. Så selv om danske kr er vel noe høyere er det fortsatt penger å spare på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Har hatt min 318tds på eu-kontroll nå, og delene jeg trenger for å ordne bilen kommer på rundt 2500dk på koed, mens på bmw norge koster de ca 7500nok.. Så selv om danske kr er vel noe høyere er det fortsatt penger å spare på det.. Viss du sier totalprisen er 2800 inlk frakt hos koed, blir prisen til deg ca 4100 inlk alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Er det noen som har handlet noen ganger fra oss på Koed, som kan fortelle om gebyret til TNT er det samme hver gang? Og hvor mye? Etter hva jeg vet, er det nemlig ikke så høyt som det oppgis i denne ellers flotte kalkulatoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Har hatt min 318tds på eu-kontroll nå, og delene jeg trenger for å ordne bilen kommer på rundt 2500dk på koed, mens på bmw norge koster de ca 7500nok.. Så selv om danske kr er vel noe høyere er det fortsatt penger å spare på det.. Viss du sier totalprisen er 2800 inlk frakt hos koed, blir prisen til deg ca 4100 inlk alt. Tok ikke med Tull og slikt, men 3500 er penger å ta med seg det( eller kjøpe fyrverkeri for ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 kosta en del å bestille der, tollvesenet ttok jo 400 kr for å tolle varene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 kosta en del å bestille der, tollvesenet ttok jo 400 kr for å tolle varene... Altså blir det dyrt viss du kun skal bestille noko småtteri til ein tusenlapp...kjøper du for mange tusen kan det derimot vere ein del å spare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Bestillte for 12.000kr, spent på hva jeg må betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Er det noen som har handlet noen ganger fra oss på Koed, som kan fortelle om gebyret til TNT er det samme hver gang? Og hvor mye? Etter hva jeg vet, er det nemlig ikke så høyt som det oppgis i denne ellers flotte kalkulatoren! Gebyret jeg har betalt de gangene jeg har bestilt noe, er det samme som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Er det noen som har handlet noen ganger fra oss på Koed, som kan fortelle om gebyret til TNT er det samme hver gang? Og hvor mye? Jeg forstår ikke helt fakturaen her selv, men momsen på varene jeg bestillte er så vidt jeg forstår 937 kr og resten må da være gebyr. Det ser i alle fall slik ut på fakturaen jeg fikk fra tnt: 08.11.06 ref: 100xxxxx 1I 937,00 VT Import R fra:koed a/s 95,00 AOF Nyh Bsvej 16 100,00 COT kolind,dk 1132,00 NETT Siste beløpet er også totalen på regningen jeg fikk. Men hva de 95 og 100 er fornoe aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Er det noen som har handlet noen ganger fra oss på Koed, som kan fortelle om gebyret til TNT er det samme hver gang? Og hvor mye? Jeg forstår ikke helt fakturaen her selv, men momsen på varene jeg bestillte er så vidt jeg forstår 937 kr og resten må da være gebyr. Det ser i alle fall slik ut på fakturaen jeg fikk fra tnt: 08.11.06 ref: 100xxxxx 1I 937,00 VT Import R fra:koed a/s 95,00 AOF Nyh Bsvej 16 100,00 COT kolind,dk 1132,00 NETT Siste beløpet er også totalen på regningen jeg fikk. Men hva de 95 og 100 er fornoe aner jeg ikke. OK. Men da er nok de 95 for utlegg av moms, og 100kr er fortollingsgebyr. Altså vil totalen være 195, noe jeg mener er mer riktig enn det som står i den flotte kalkulatoren til chrZz. Det skal være 100, der det står 150 i denne kalkulatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Hvordan er toll og sånt på de brukte varene de selger på koed.dk? Må du regne ut på den kalkulatoren akkurat som med nye varer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Fikk deler drfra i går. demper, bremser ++. Visste ikke at det var toll jeg.. kom på 9000 kr..betaler man mye i toll?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå