kyrre Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Utrolig godt å se at gammel-bilen min blir tatt godt vare på. Savner virkelig bilen i disse dager når snøen daler og det er glatt i bakken her. Håper du får masse glede av bilen og at den lever i 280 000 kilometer til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ja, det er artig å se at gammel bilene blir tatt vare på, har selv kontakt med begge som kjøpte mine forrige 525`er og det varmer jo hjertet å se at de blir tatt godt vare på. Ser ikke noe problemer i at iX`n kan gå 280 000 til med det riktige vedlikeholdet, men så kommer jo spørsmålet om det er økonomisk forsvarlig å koste på en gammel bil så mye penger. Jeg skal iallefall gjøre det jeg kan så lenge den er i mitt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Som noen sikkert vet så hadde jeg hærverk på bilen for noen uker siden, dette er litt av resultatet: Bilen ble taksert i går og taksten ble på 35 000 kr, dette inkluderer hellakkering og nye gummilister i bunn av dørene. Ellers så tenkte jeg at jeg skulle "kose" meg litt med bilen i dag siden været var bra og jeg hadde fri, resultatet ble motorvask og vask av de nye sommerfelgene som er 17" M3 GT felger. Har ingen bilder fra før vaskeøkta, men både felger og motorrom var ganske skittent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Deilig med fresh lakk da Blir vel dekt antar jeg, husker ikke helt hvordan saken var.. også må du montere hjula da er vel ikke glatt lenger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Det gjør ikke noe med frisk lakk og lakkering helt ned, nei. Bilen blir begynnt på rett etter påske og er forhåpentligvis ferdig til vårmønstringa, så da kommer jeg nedover å henter bilen. Får heldigvis leiebil i mellomtida, i følge Avis så blir det enten Audi A4 eller VW Passat, noe som er greit nok det, men skulle gjerne hatt en E90 i steden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Noen mennesker skulle bare hatt grisebank... Hvorfor kan man ikke la andres ting være i fred? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Kjipt med hærverket da Espen . Håper den blir som ny igjen. Har du forresten hørt noe fra Daniel på Radicast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Noen mennesker skulle bare hatt grisebank... Hvorfor kan man ikke la andres ting være i fred? Jeg bor i et ganske belastet boligområde kan man si. Har en ungdomsskole rett over gata samt en videregående skole rett opp i bakken. Folk går gjerne inn på tomta og langs der bilen står parkert pga at det er en snarvei til en bussholdsplass eller noe slikt. Skal bli godt å flytte hjem til stille og rolige Stavern igjen. Kjipt med hærverket da Espen . Håper den blir som ny igjen. Har du forresten hørt noe fra Daniel på Radicast? Ja, det er kjedlig med hærverk, men satser på at den blir bedre nå enn det den var før. Ang. baklyktene fikk jeg svar for en stund siden. Han mente at leveringstid skulle være omkring 4 uker og at jeg bare kunne betale han over paypal eller noe sånt, men ærlig talt skjønte jeg ikke helt hva han mente med betalingsgreiene i og med at de lykteglassa er fjerna fra siden hans. Gadd heller ikke sende mail å spørre. Håper bare han legger lyktene ut på siden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Hmmm, merkelig at han ikke legger ut lyktene igjen snart ja, med info at det er leveringstid. Jeg fikk bestillt ett sett i Januar, rett før de ble fjernet fra siden. Tok tid før jeg fikk de, men han svarte kjapt på e-post og glassa kom til slutt. Monterte de på noen lykter jeg hadde liggende, og solgte de til Richie85 her inne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Irriterer meg hardt at jeg ikke bestillte i jula da jeg egentlig hadde planer om å bestille. Får bare satse på at de kommer tilbake på siden. Sitter å lurer på om jeg skal bestille de Eisenmann stussene man bare sveiser på, men det ødlegger på en måte litt morroa hvis ikke jeg får tak i de hvite blinkerene Hva tror du om felgene forresten? Jeg tror det blir ganske bra og det eneste jeg mangler når jeg er "ferdig" med den er senk og fjerning av hengerfeste, men det offres av praktiske årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Liker de felgene veldig godt, ser ut til å bli bra. Er jo ikke så lett med custom hjul på ix pga ET og lik bredde foran og bak . Blir enten de Eisenmann stussene eller Eisenmann bakpotte på meg i nær fremtid. Er også i kontakt med KOED om en M52B28 motor, kommer litt ann på hvor mye som må skiftes ut, evt. gjøres for å få det til i virke på en skikkelig måte i min Touring, pris spiller jo også selvsagt inn . Ikke riv av hengerfeste, du kommer til å angre, ta heller å shine det opp. Jeg skjærte hull i M5 fangeren faktisk( ) for å unngå å fjærne det. Sandblåste, og malte det med noe matt svart rusthindrene stoff. Syns nesten ikke at det er der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 hengerfestet er vel avtagbart, er det ikke, så med et par liter CRC og en del fysisk makt går det vel ann å få det av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Liker de felgene veldig godt, ser ut til å bli bra. Er jo ikke så lett med custom hjul på ix pga ET og lik bredde foran og bak .Blir enten de Eisenmann stussene eller Eisenmann bakpotte på meg i nær fremtid. Er også i kontakt med KOED om en M52B28 motor, kommer litt ann på hvor mye som må skiftes ut, evt. gjøres for å få det til i virke på en skikkelig måte i min Touring, pris spiller jo også selvsagt inn . Ikke riv av hengerfeste, du kommer til å angre, ta heller å shine det opp. Jeg skjærte hull i M5 fangeren faktisk( ) for å unngå å fjærne det. Sandblåste, og malte det med noe matt svart rusthindrene stoff. Syns nesten ikke at det er der . Var ikke så dumt det du hadde gjort med hengerfeste, får prøve meg på det samme selv. Forøvrig bestillte jeg Eisenmann stussene fra Schmiedmann nå og et M ratt med airbag fra Koed. Stussene ser slik ut: Og rattet er likt som i den gamle 525i`n min: hengerfestet er vel avtagbart, er det ikke, så med et par liter CRC og en del fysisk makt går det vel ann å få det av Joda, det er vel avtagbart, men problemet med å fjerne det er at da vil jeg få et hull i fangeren. Det er nemlig bare skjært ut en bit i og med at hengerfestet er uorginalt og sikkert montert etter at bilen var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Så du skal på vårmønstringa, høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Er dette 3. bilen din med tomatgir? =) Gleder meg til å se den med ny lakk ja! Og var jeg deg ville jeg fjernet hengerfestet, ekstremt lite kledelig på BMW PS: Ny avatar snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå