Geir Anders Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 525n var manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Så du skal på vårmønstringa, høres bra ut. Ja, så sant bilen er ferdig så kommer jeg sansynligvis både på Kepler og på vårmønstringa. Er dette 3. bilen din med tomatgir? =) Gleder meg til å se den med ny lakk ja! Og var jeg deg ville jeg fjernet hengerfestet, ekstremt lite kledelig på BMW PS: Ny avatar snart eller? Hehe, nei, den grå var jo manuell som geira nevner. Kanskje jeg og kjørestilen min har blitt for gubbete? 525tds`n ville jeg faktisk ikke hatt med annet enn automat da jeg mener at automat passer den motoren best. M50B25 derimot har jeg jo nå hatt med både automat og manuell, og jeg må jo si jeg merker ganske store forskjeller i ytelsene fra en 525i med manuell til en 525iX som er Touring, 4x4 og automat. Forbruket er også i en helt annen liga. Derimot så finnes det noen fordeler med automat på disse bilene, 5-serie passer generelt bra med automat, bykjøring i Trondheim går som en lek og langkjøring er ekstremt mye mer avslappende i og med at den manuelle 525`n (og de fleste manuelle BMW`r) er gira såpass høyt i 5. gir at turtallet ender på opp mot 3000 omdr. i 100 km/t. På iX`n med automat derimot ligger jeg på ca. 2000 omdr. i 110 km/t, det sparer både ører og lommebok. Ang. hengerfestet blir det nok værende, for at det skal bli pent må jeg ha ny bakfanger da det bare er skjært ut en bit i nåværende bakfanger. Dessuten må fornuft gå forran det visuelle i blant. Ny avatar har jeg vært såpass sløv til at jeg ikke har lagd enda, men får vel prøve på det når bilen er lakkert og ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 detta ser ganske bra ut ja.. det er å godt å se flere e34 touringer her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Hvem er du? Bor egentlig i Trondheim for tiden, men flytter tilbake til Stavern i Juni. Har du bilde av bilen din, kanskje jeg har sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 HAR ALDRI HØRT OM JØRN. MEN SDÅ,ER JEGG PAZSSE FULLE NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Hvem er du?Bor egentlig i Trondheim for tiden, men flytter tilbake til Stavern i Juni. Har du bilde av bilen din, kanskje jeg har sett den? tviler på du har sett bilen min for henta den for 3 uker sia men jeg er broren te kjetil viss du husker meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 HAR ALDRI HØRT OM JØRN. MEN SDÅ,ER JEGG PAZSSE FULLE NÅ Haha, latterlige menneske tviler på du har sett bilen min for henta den for 3 uker sia men jeg er broren te kjetil viss du husker meg Stemmer, så du har kjøpt deg E34 Touring du også? Det er forøvrig Kjetil som skal ta rusta på min før den går i lakkboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Glemte å legge inn bilde av min gamle ix. Her er den hvertfall. Helt original bortsett fra felgene. Kom ikke lengre før jeg måtte selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Se der ja, ikke dum den. Dette var 18"? Var det sånn at den var håpløs med disse hjula? Hvilket innpress var det? Håper min blir brukbar med 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Se der ja, ikke dum den.Dette var 18"? Var det sånn at den var håpløs med disse hjula? Hvilket innpress var det? Håper min blir brukbar med 17". Det var 18 ja... Klarer ikke huske innpresset, men det er samme som på e36 på firhjulstrekkerne. Var ikke no særlig komfort igjen med de hjula nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 HAR ALDRI HØRT OM JØRN. MEN SDÅ,ER JEGG PAZSSE FULLE NÅ Haha, latterlige menneske tviler på du har sett bilen min for henta den for 3 uker sia men jeg er broren te kjetil viss du husker meg Stemmer, så du har kjøpt deg E34 Touring du også? Det er forøvrig Kjetil som skal ta rusta på min før den går i lakkboksen. ja fikk handla en touring denna gangen.. begynte å bli litt lei den gamle bilen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Her er noen bilder av bilen nylakkert og med nye felger. Kjøpt nytt ratt og nye matter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 strøkent, men rattet likte jeg ikke. villle heller satset på et med 3 eiker eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Flotte bilder Espen. Jeg kan skrive under på det at denne Touringen er strøken . Gikk den nærme i sømmene på pussetreff forrige helg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 den begynner å se ganske så pen ut nå ja har du noen videre planer med bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå