Gå til innhold

Min E34 525iXA Touring (oppdatert side 4)

E-Evjen
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på en liten ferietur nedover Danmark, Tyskland og Nederland. Hadde først bilen på Koed for å fikse diverse småtteri, plugghettene/ledningene ble bytta og bilen gikk merkbart bedre, samt brukte mye mindre bensin. Målte forbruket helt ned i 0,70 på landveiskjøring med 2 personer og mye bagasje. Ellers var cruisehastigheten nedover ca. 140-160 km/t og da lå forbruket på ca. 1,05.

Behaglig turtall i 150 km/t

Bilde024.jpg

Kø på autobahn

Bilde007.jpg

Og noen bilder tatt på Skagen i Danmark (møkkete bil)

Bilde028.jpg

Bilde027.jpg

Bilde025.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AC`n var bare tom for gass, så etter at jeg fikk fyllt den opp var det null problem. Ellers så fungerer bilen glimrende, eneste jeg har å sette fingeren på er den hersens bremsepedalen som knirker når bilen er varm samt feilmeldinger som har med lys på bakluka. Det kan vel ha noe med overstyringen av CC etter hengerfestet har blitt montert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllte du på olje også da for å være sikker på at det ikke lakk i noen pakninger? Fikk du trykktestet med nitrogen?

Bremsepedalen burde vel være mulig å smøre opp, men det er jo bare å la være å bremse så slipper du å høre på den :-)

Hengerfestet ble jo montert med orginal modul for å styre lyset, så burde jo ikke være noe problem.

Godt å fortsatt se at du har den og pleier den godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllte på gass hos Koed og minns å huske at mekanikeren sa at han hadde testet den for lekkasje og ikke funnet noe.

Ang bremsepedalen så er den både smurt opp og byttet noe greier på hos BMW i Trondheim, uten videre hell. Minns de også kikket på feilmeldingene på CC uten at de fant noe. Koed slettet i hvert fall alle feilmeldinger som lå inne når jeg hadde den der, men de kom jo tilbake fortere enn svint.

Bilen blir tatt godt vare på ja, bare synd pengene går så fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Fin bil du har der.

Vurder om jeg skal gjøre det samme som deg med lyktene. Men ut fra gsbildeler seinest forrige uke sa de hadde lagt inn bestilling fra en produsent til å lage lykter til touringer. Så lar det vente litt til iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, vet du om det var hele lykter de fikk inn, eller bare hvite glass som du skifter selv?

Hmm, det er jeg noe usikker på. Var på avd oslo jeg pratet om lykter da vi kom inn på tema. Som jeg sjønte var det snakk om flere typer de skulle få inn da jeg vil helst ha blanke og ikke hvite. Oppdater meg da om du skulle finne ut av det. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...