Stephan.s Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Fant denne på nettet i dag Mulig repost, men alikevel. Må si jeg lo litt, men alikevel ikke så imponerende morsom med tanke på at jeg, som mange andre her, er bmw frelst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Mulig repost...? Denne har vært oppe titusner av ganger før.. For å sette litt diskusjon på det.. Hva kom først? BMW's grill eller søppelkassens design..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 Mulig repost...? Denne har vært oppe titusner av ganger før.. For å sette litt diskusjon på det.. Hva kom først? BMW's grill eller søppelkassens design..? regner egentlig med at det var repost ja, men har ikke sett den her på forumet tidligere, så da slang jeg den ut. mulig litt rask på tasten der bmw designet kom nok først, men er tydeligvis noen der ute som hadde morro av å lage humor ut av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
? Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 tanksen er til salgs btw!(merk tanks, ikke volvoen) disse to tanksen og volvoen er ikke sååå ulike hverandre vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Synes de to hullene her også minner om nesa til 7-serien jeg.. http://interaktiv.vg.no/intervju/images/hagen.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 Synes de to hullene her også minner om nesa til 7-serien jeg..http://interaktiv.vg.no/intervju/images/hagen.jpeg den er måtte jeg le av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Hehe...er ikke heeelt vellykka den grillen på 7ern egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Var akkurat eit program på Motor TV om BMW sin historie Falt heilt for 507 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Det som var på Motor TV så jeg i går kveld Kanon kjekt å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå