benger Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Kjøpte inn 30/30 mm senkesett til min bil. E34 sedan. Har satt på fjærene foran, men lurer nå på om jeg skal montere disse bak også? tror det vil se ut som om bilen er lavere bak enn foran da... Burde egentlig kjøpt 40/20 senkesett eller noe, men bare kjøpte dette for det var det dem hadde inne på lager akkurat da.(rabatter på mekonomen;)) Måtte bytte demperne foran, så bestemte meg for å få på lavere fjærer i samme slengen, så jeg slapp å ta av demperne og det til våren igjen når større felger kommer på. Eller skal jeg bare gå for senkingen foran, og beholde org høyde bak? Har 17" sommerhjul, men kjører på 15" vinterhjul nå.
Sollitoo Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 bedre med bare 10mm forskjell da!! men med 17 med litt lav profil, så kan du jo senke den litt mer da!!
Saltkjelen Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Du kan få det til å bli 40/30 hvis du kjøper senkeskåler til ca 1000-lappen.. Skåler senker 10 mm uten at det går utover stivheten/komforten etc.. Kjøpes blandt annet på Schmiedmann
benger Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Ja, det er jo en mulighet. Har vært inne på tanken. Men bør jeg sette på senkefjærene bak, eller kan jeg beholde org høyde og kjøre med senkefjærer kun foran. Vil kjøreegenskapene bli forandret eller noe pga dette? Hørt at bilen slipper lettere foran hvis den er senket like mye bak som foran...
Sollitoo Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 det vil jeg ikke tro har noe å si, men det slipper jo fortere når bilen blir stivere...
Bjørn 320 Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 det vil jeg ikke tro har noe å si, men det slipper jo fortere når bilen blir stivere... Slepper vel ikkje nødvendigvis fortare, men kan vel komme litt meir brått
Sollitoo Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 ja, sant det... Men BMW har liksom alltid hatt det at den sitter som ei "hore" på veien, men er da en passerer dette pungtet som det går ille.. hehe.. Men bedre beskrivi at det kommer bråere.. Jeg har 30mm senking på min nå, men skal på 245/35-19 og 275/35-19 til sommeren... så vil ikke senke mere da, ihvertfall ikke mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå