Gå til innhold

Hvor finner jeg sikringen til mitt stereoanlegg??

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en bmw med et rimelig originalt stereoanlegg hvor radio/cd-spiller sitter der det bør, altså i dash-bordet, men hvor forsterkeren er lokalisert i bagasjen.

For en tid tilbake forsvant all lyd fra anlegget. Radio/cd-spiller fungerer forsåvidt, dvs at det lyser i displayet, og jeg kan skifte radiokanaler og jeg ser at cd'en spiller og jeg kan skifte spor.

Men, det kommer ingen lyd, så jeg regner med at sikringen til forsterkeren har gått.

Har gått gjennom de sikringene jeg finner i hanskerommet, men alle der er ok, og jeg finner ingen som har med forsterker å gjøre.

Mitt spørsmå er derfor: hvor finner jeg sikring til forsterker? Har lett litt rundtomkring men finner ingen..

Noen som kan hjelpe?

mvh,

jo erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg hadde lignende problemer med sin golf mk III. ingen som fant ut av sikringene, eller lyden som plutselig hadde blitt borte. Men, jeg klarte å rote fram noen bitte bitte små sikringer i ledningskjerven bak spiller'n.

Så, sjekk bak spiller'n. mulig det sitter noen sikringer der også. eller i selve forsterker'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket om det er strøm på forsterkeren da? ellers så kan det være sikringen på strøm kabelen fra batteriet som har gått. Eller som sagt tidligere sikringene som sitter på forsterkeren, ellers så kan det være at remoten har fucket seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...