Martin-D Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Heisann hoppsann Merker at låsen på bilen min (se signatur) begynner å bli vond, dvs at det er vanskelig å få satt i nøkkelen i låsen, går tilslutt ved å lirke den på plass. Noen ganger litt vanskelig å få låst opp \ låst bilen. Lurer dermed på om det er dyrt å få byttet lås, evt andre smarte triks for å få den til å fungere bedre? Tenkte på noe olje eller lignende.
hartvix Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Når låsen min begynte å bli vrang kjøpte jeg litt låsolje på en bensinstasjon. Etter å ha brukt låsolje 3-4 ganger er den nå helt fin. Bare husk at låsolje ikke skal brukes når det er frost
Bjørn 320 Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Bare husk at låsolje ikke skal brukes når det er frost Det skal gå fint det...dei typane eg har sett på kan også brukast til å tine med... Og nei, eg blandar ikkje med låsespray
hartvix Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Bare husk at låsolje ikke skal brukes når det er frost Det skal gå fint det...dei typane eg har sett på kan også brukast til å tine med... Og nei, eg blandar ikkje med låsespray Snodig, når jeg kjøpte låsolje fikk jeg vite at jeg ikke måtte bruke den i minusgrader - da måtte jeg ha låsespray!
Odlaen Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=34793&highlight= se der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå