Martin-D Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Heisann hoppsann Merker at låsen på bilen min (se signatur) begynner å bli vond, dvs at det er vanskelig å få satt i nøkkelen i låsen, går tilslutt ved å lirke den på plass. Noen ganger litt vanskelig å få låst opp \ låst bilen. Lurer dermed på om det er dyrt å få byttet lås, evt andre smarte triks for å få den til å fungere bedre? Tenkte på noe olje eller lignende.
hartvix Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Når låsen min begynte å bli vrang kjøpte jeg litt låsolje på en bensinstasjon. Etter å ha brukt låsolje 3-4 ganger er den nå helt fin. Bare husk at låsolje ikke skal brukes når det er frost
Bjørn 320 Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 hartvix skrev: Bare husk at låsolje ikke skal brukes når det er frost Det skal gå fint det...dei typane eg har sett på kan også brukast til å tine med... Og nei, eg blandar ikkje med låsespray
hartvix Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 32097 skrev: hartvix skrev: Bare husk at låsolje ikke skal brukes når det er frost Det skal gå fint det...dei typane eg har sett på kan også brukast til å tine med... Og nei, eg blandar ikkje med låsespray Snodig, når jeg kjøpte låsolje fikk jeg vite at jeg ikke måtte bruke den i minusgrader - da måtte jeg ha låsespray!
Odlaen Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=34793&highlight= se der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå