MaVes Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 fungerer bremseklosser fra biltema greit? tenkte bare på no kjapt å billig over vintern, sånne ting behøver vel ikke være orginalt.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Eg har dt på min no ettersom eg måtte bytte det forann EU-ok for eit år sida, og hadde planer om å bytte dei etter EU-ok, men dei står fortsatt på bilen, så ja, dei er brukbare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaVes Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 ahh digg da får jeg dra på biltema når d åpner, koster jo null iforhold til orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Kanskje ikke akkurat der jeg hadde spart på pengene... Dropper du 4 halvlitere neste måned så har du råd til skikkelige klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Såg ein test av bremseklossar ein eller anna plass...biltema kom i allfall dårleg ut! Trur det var original (VW) som kom best ut der... Men kan godt hende dei har bedre klossar til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaVes Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 er ikke ute etter noe *bra* da hadde jeg seff kjøpt orginalt, men klossene jeg har nå er slitt helt ned så må bare ha noe som fungerer greit så jeg får stoppa i et par mnd til, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Biltema kjøper deler fra dei fabrikkene som er billigest akkurat der og då. Om det er fra Brembo eller ein eller anna russiks fabrikk :S 32097: Kva var kriteriene for testen? Eg har også sett tester der Biltema kjem betre ut enn andre leverandører ang bremser. Trur det er litt opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Jeg har biltemaklosser (og skiver) bak på e30en min. De støver helt enormt, og hullet til slitasjevarsleren er for stort. Skiva ble blå i kanten etter to kjøreturer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 feiltema er helt greit over vintern men bytt etterpå visst du vil unngå ulyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå