MGR Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Nice e30!! MIM felger sant? hvilken dim? å hvilke fangere framme og bak har du? var fine! så forresten nå at alt sto i første post:P
MGR Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Nice e30!! MIM felger sant? hvilken dim? å hvilke fangere framme og bak har du? var fine! så forresten nå at alt sto i første post:P en hvor har du fått tak i zender fangeran?
RoaldJ Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 Kjøpte fangerene av en kompiss.. Så dass ut, spessiellt den foran. Men med litt sparkel så ble den bra. Planen var og ha Zender-kit på hele bilen, men likte ikke utseende på vinga. Så den skal byttes ut med den lave til Rieger.
RoaldJ Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Da fikk jeg ånda i meg til og bytte lenkearmer og nye powerflex foringer foran Siden grenrøra var i veien for bolten til den høyre lenkearmen, fant jeg ut at det var lettere og ta ned hele traversen.. 12 forholdsvis veldig lette bolter og løsne, så var den av + motorfestene. Og siden motoren lekket litt olje fra oljetrykksbryteren for litt siden (fiksa nå), så høyttrykkspylte jeg den. Ivrig som jeg var, så glemte jeg og ta bilder etter vask, og etter montering av de nye lenkearmene men fikk tatt to bilder av hele driten montert igjen X-entriske foringer var ikke så gale som jeg frykta.. fikk camberen litt inn, og var myyyye bedre enn de orginale som nesten var slitt av
RoaldJ Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 YEAH!.. Setetrekka ligger på postkontoret!! Fikk ikke henta di idag, pga. at sjåføren som skulle levere dem på døra, ikke leverte dem tilbake før postkontoret stengte
RoaldJ Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 ooooh yeah baby!! Tipp hva som har kommt i posten!! "Do the happy-face" Framsete Fram og baksete gleeeder meg til de kommer på.
Endre87 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 ooooh yeah baby!!Tipp hva som har kommt i posten!! "Do the happy-face" Framsete Fram og baksete gleeeder meg til de kommer på. Fått satt på trekket ? Sånn vil jeg også ha Hvor handlet du det der?
RoaldJ Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 har ikke satt dem på.. med det ligger et bilde av dem ferdig montert tidligere i posten min.. kjøpte dem på www.iggee.com. geeenial service!
Endre87 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 har ikke satt dem på.. med det ligger et bilde av dem ferdig montert tidligere i posten min..kjøpte dem på www.iggee.com. geeenial service! Sånn mån ha får jeg bruk for sportstolene mine igjen og , hva slags stoff er det der?
RoaldJ Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 synthetic leather.. ser kanskje tynnt ut på bildene.. Men det er en ca 5-6 mm tykk "pute" på undersida. skal legge ut bilde i morgen.
Endre87 Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 synthetic leather.. ser kanskje tynnt ut på bildene..Men det er en ca 5-6 mm tykk "pute" på undersida. skal legge ut bilde i morgen. Fått på trekka?
RoaldJ Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 nope.. håper på og få di på i helga =)
RoaldJ Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Satt på trekket på førerstolen fort og gale idag siden jeg hadde den ute for festing av seteryggen. Siden jeg ikke skulle montere dem for godt, så jeg orket ikke og montere trekket så nøye.. Husk at trekket skal sittes inn og strekkes MyE mer enn dette!! Monterte ikke "rompe-delen" skikkelig under deksler og kne-puta heller.. (ja, jeg vet ryggen eg skjeiv) Skal montere dem mye bedre da jeg skal sette dem på for godt.
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Knipsa noen nye bilder jeg.. Nye pærer jeg kjøpte i Sverige. Glasset på pæra var helt blått, gikk ikke ann og se gjennom den engang da jeg så pæra i butikken så det ut som slike politie bruker. Men da jeg satt dem i lyste di langt ifra blått.
Thunegutt Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 tøff bimmer ja men ka tid blir d motoroppgradering da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå