Fliid Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Senken kjøpte jeg på koed. husker ikke pris, men tror det var rundt 8 lapper.stab.staga kjøpte jeg på ireland engineering. gleder meg som en unge til å få de på Jeg tenkte på høyda. Ikke prislappen. Mulig jeg formulerte meg dårlig.
JAL_535i Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Senken kjøpte jeg på koed. husker ikke pris, men tror det var rundt 8 lapper.stab.staga kjøpte jeg på ireland engineering. gleder meg som en unge til å få de på Jeg tenkte på høyda. Ikke prislappen. Mulig jeg formulerte meg dårlig. Er justerbart understell.
E30_Dale Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Snadder bil da man... Koffer 316 merke på, for å få folk te undervurdera bilen det elle? Komme fra Torvastad (nord på øynå), kjøre 4 dørs 316 polaris metallic. Såg du spørte tidligare på side 17. Har snart lappen, så e kje så møkje kjøring endå...
kvalaracing Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 på meca om jeg ikke husker feil..(husker ikke hva den heter)men mekonomen har en bra de også. konsentrat som man blander med vann. brukte oppvaskekost i tillegg. Microvask?
RoaldJ Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 på meca om jeg ikke husker feil..(husker ikke hva den heter)men mekonomen har en bra de også. konsentrat som man blander med vann. brukte oppvaskekost i tillegg. Microvask? ja, lurer på om det var det den heter blanda den litt stærk, så funka den bra...
RoaldJ Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Snadder bil da man... Koffer 316 merke på, for å få folk te undervurdera bilen det elle?Komme fra Torvastad (nord på øynå), kjøre 4 dørs 316 polaris metallic. Såg du spørte tidligare på side 17. Har snart lappen, så e kje så møkje kjøring endå... hehe, har lurt ett par japser med 316 mærke bakpå ja vet ikke hvorfor jeg klistra det på, har ny fustfri luke liggende, men vil ikkje kjøre med mange forskjellige farger på bilen før jeg lakker den. men siden jeg allerede har bytta hjulbuer bak og ikke har lakka de, så kanskje jeg bare skal begynne å sette på de rustfri delene
Astri Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Jap Crap. Må snart begynna å prioritera din egen bil nå Roald. hehe, du jobba jo på alle andre sine enn din egen. Gi Irene og Jon Arnold kvar sin værktøykasse og så begynne du å pitla på din.
RoaldJ Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Hehe.. Først å fremst må jeg rive ned traversen for å få ned styresnekka på delebilen til Irene. Så må jeg montere den på bilen hennes, for den begynte plutselig å leke ufattelig mye olje fra servoen. Så kan hun begynne å bruke sin egen bil isteden for min Bayer. Og først da kan jeg rive min fra hverandre å montere snope-delene Men først å fremst så må det slutte å regne slik at jeg kan begynne å skru i grusen uttafor.
RoaldJ Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 da er diff-brems`en montert.. var så ivrig med å få den montert, så glemte "før"-bilde. (dårlige mobil bilder) her er den på vei opp. tadaa.
heltn Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 V eldig flott og se på Arbeidslysten er vel og titter rundt et hjørne håper jeg?
RoaldJ Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 håper jeg også... jeg trega litt i ettertid da, siden jeg glemte å ta med stab.staget på jobben. for nå må jeg ned med diffen igjen for å montere det.
heimkokt Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Nydelig bil. spesielt det at det orginale utsende ikke har blitt ødelagt
RoaldJ Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 takk for det.. prøver så godt jeg kan å holde den så orginal som muligt, men alikevel ikke lik alle andre er en stund sida jeg har vart under bilen nå, og må innrømme det at jeg ble skuffa.. begge lenkearmene har en del overflaterust (men ingen hull) så jeg må nok fram med sandblåseutstyret ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå