J Naustdal Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 trur denne bilen kunne blitt bra med shadowline.
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Herlig e30 liker dem best røde. Ser ut så denne er i gode hender
RoaldJ Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Tengte å lakke listene svarte ja. Men crom-fangerene er så passe fine, at jeg ikke vil lakke dem. Blir domt og ha Shadowline og cromfangere tror jeg. Biler er i gode hender ja..
RoaldJ Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Da fant jeg ut at jeg skulle fikse fronten min. Siden den hadde sprikker og dårlig lakk.. Her er noen av sprikkene: Demonterte fronten og plastret den på baksiden med polyester og glassfiberduk for og stive den opp: Og så fant jeg ut at jeg ville fjærne rillene i fronten: Siden fronten står og tørker, og jeg skal ta resten imorgen ser bilen min slik ut Fikk hentet panseret som følgte med bilen da jeg kjøpte den for ett år siden på onsdag Dette eg hvorfor, rust: Rustfritt:
Hesleskaug Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Hadde rød E30 sjøl før. Det er pent. Nå restaurerer jeg en gammel 325i sjøl. Her Min blir nok Alpina hvit også shadowline. Men men... pen bil...
RoaldJ Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 Dagens økt Fikk gjort mye idag(synes jeg, siden jeg har gips på h.handa ). Skal hente ny motor i Bergen imorgen, så da demonterte jeg og en kompis motoren. Før: Etter: Så siden jeg hadde motoren utav så måtte jeg jo benytte tjangsen og ta en motor-roms-vask Før: Etter: Ble MEGET fornøyd med "motorvasken".. Og så til slutt et bilde av gipsen Kan fortelle dere at samboeren min ble ikke glad når den så slik ut.. Og minde glad da jeg klippet den av.. heheh
Soberg Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Hva skal du gjøre med motoren? Mulig jeg har oversett det men har ikke fått med meg hvorfor du skal bytte motor.. Bra prosjekt, stå på.
RoaldJ Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 ååh... har kanskje ikke skrevet det.. hehe Har kjøpt meg en M20B25 med chip, kvass kam og grenrør. Og med girkasse og mellomaksel.. Gledeeer meg!! Min begynner og bli lei seg
RoaldJ Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Skrevet Mai 6, 2007 Nå er motoren i hus!! bilder kommer imorgen. har prøvd og legge den gamle til salgs her på forumet, uten noe særlig respons, men tror jeg vill ha den liggendes.. kan være greit og ha ekstra girkasse, mellomaksler og motor.. tillfelle noe skulle skje.
RoaldJ Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 da var motoren vasket og lakket hva synes folket?
RoaldJ Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Her er dagens økt! bjunder og ligne noe nå... Ser litt rotet ut med alle de vakumslangene og ledningsnettet som henger og slenger men skal bli bedre når den er montert. å dette er grunnen til at jeg ikke gidder og montere motoren idag... bytter Hardy-skjiva mens jeg har motor/girkasse utav, myyye lettere og montere... Ny er bestillt og skal hentes imorgen Skal montere olje-kjøleren som står på den gamle motoren ikveld. Det er derfor jeg ikke har brydd meg med og maskere oljefilteret før lakkering.
R.E.H Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 jævlar det ble rent d motorrommet:Phehe.. kjøpte du motoren fra en i harstad?
RoaldJ Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 jævlar det ble rent d motorrommet:Phehe.. kjøpte du motoren fra en i harstad? jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå