E30_Dale Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Ka diff e det du bruka? Original med større ribber elle nåke aent snadder?
RoaldJ Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 er en 3:91 diff med brems som jeg har satt på annet baklokk med kjøleriller.. ble en helt annen bil å kjøre/sladde med nå.. har bedre feeling på bilen, og er lettere å kontrollere. satser på jeg ikke får så mye hjulspinn på innerhjuler på autoslalom i morgen som jeg fikk sist uten brems.
AndersM Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 roaldj: Du er vel ikke int i å modifisere slike ksport camperplater for meg? Mot betaling da seff! Har ikke tilgang på søylebormaskin eller presse.. Og trenger å få bilen 1 cm lavere slik at jeg kan skru opp 1 cm igen. Det gjør at jeg kan ta av 5mm spacern og få hjula lenger inn. For de fungerte som senkeskåler når man har gewinde?
RoaldJ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 jeg leverte dem fra meg til en kompis, som fikk bror sin til å gjøre det. men han har bytta jobb nå, så nå kjenner jeg ingen med dreiemaskin eller søylebor.
JAL_535i Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 ehm det va vel faktisk eg å bror min som modifiserte camberplatene?
RoaldJ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 ja... du får fikse det du da, å gi di til bror din ;P høre om han kan fikse det på den gammle jobben...
RoaldJ Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 fikk (ja, fikk) meg ett stab.stag til motor-rommet idag, så jeg bare måtte montere, siden det var så lett.. har ikke prøvekjørt enda, så vet ikke åm det har noe innvirkning på noe så har jeg justert ventilene til 0.25mm på kald motor. så nå tikker den litt mindre
RoaldJ Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Hahah... Samboeren ble stoppa av politiet idag med BMW`en min.. De stod å skulle ut på hovedveien så hun måtte passerte dem, og da de kom bak henne så blinka de med blålysa for å få henne til å stoppe. Hun ble jo dritnærvøs og stoppa. Og da politidama kom opp på sida i vinduet så såg hun at det var søskenbarnet hennes Hun(politeiet) spurte om det var sota vinduer, og fikk nei som svar..... Da var alt greit, og da spurte hun hvordan det gikk ellers og hva hun hadde gjort i ferien og slik. Og hva hun skulle nå på denne kjøreturen..... Fremdeles med blålysa på :D Og senere fikk hun vite at dem hadde sjekka opp heftelser på reg.nr. før de stoppa henne. Og da de fikk opp navnet på eiger, så fatta hun politidama at det var min bil (hun kjenner meg også). Og da måtte de bare stoppe bilen hehe
RoaldJ Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Da fikk jeg endelig tak i arbeidslyst på Mega`en Måtte ligge i sovepose uttafor døra for å få tak i, blir fort utsolgt det der I morgen skan jeg ta med litt deler på jobb å få gjort litt der, siden JAL_535i har okkupert garasjen min Det som skal gjøres er å bytte til nye framskjermer, valse disse og hjulbuene bak. Så skal jeg jeg montere sideskjørtene som jeg kjøpte for "litt" siden. Bilder kommer i morgen
Bols'n Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Da fikk jeg endelig tak i arbeidslyst på Mega`en Måtte ligge i sovepose uttafor døra for å få tak i, blir fort utsolgt det der I morgen skan jeg ta med litt deler på jobb å få gjort litt der, siden JAL_535i har okkupert garasjen min Det som skal gjøres er å bytte til nye framskjermer, valse disse og hjulbuene bak. Så skal jeg jeg montere sideskjørtene som jeg kjøpte for "litt" siden. Bilder kommer i morgen Jaggu på tide det skjer noe med denne bilen. Gleder meg til å se denne tralla ferdig.
Heen Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Høres lovende ut, sleng ut litt bilder fra framgangen din da
RoaldJ Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Rett før jeg glemte hvor jeg la fra meg arbeidslysta etter jobb idag, men fant den i hanskerommet Starta med å ta av fanger foran å begge framskjermer. Ser du nøye etter så ser man rusta i hjulbuene Så leigde jeg meg ei valse... Bedre å betale 800 kr for en kveld å prøve selv enn å betale 1000 kr hjulbuen for å levere den inn. Sparkle å lakke må jeg uansett, så er ikke så nøye hvordan det blir, så lenge det blir breiere Glemte seff. å ta bilde når jeg valsa bak da. Ble så ivrig Her er ett bilde fra før valsing... Og etter. Slik bygger sideskjørtene. Slik ser den ut nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå