RoaldJ Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Helt nytt Anthrazit (sort) gulvteppe er innkjøpt Og kviterings-perm er allerede lagd, her skal alt dokumenteres Var ikke bare bare å få teppe inn i E46`en gitt Og ikke minst opp på kryp-inn-loftet Har også printet ut delenr. fra ETK, at 320 og 325 chassi har samme delenr. Så nå er det bare å søke om ombygging
RoaldJ Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 hehe.. det kosta nok kan du si men siden det var det siste de hadde på hovedlageret i sverige, så måtte jeg slå til, siden jeg ikke har ser det ligger på ca 4000 for hovedteppe og 700 for den bakerste opp mot baksetet på GS.. men fikk det en del billigere
leif harald Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hehe.. det kosta nok kan du si men siden det var det siste de hadde på hovedlageret i sverige, så måtte jeg slå til, siden jeg ikke har ser det ligger på ca 4000 for hovedteppe og 700 for den bakerste opp mot baksetet på GS.. men fikk det en del billigere aa okda, var i haugesund i dag å kjikket på teppe. tror jeg går for det. vanlig svart gulvteppe (vegg til vegg greier) har en plan der med midt konsollen så derfor kan jeg ikke ha orginalt Men hva skal du nå da, bruke den røde som dele bil eller hva skjer? Jeg har en m20b25 om du vil ha
RoaldJ Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 planen er først å fremst å få det hvite karosseriet strøkent... så flytte over motor og drivverk fra den røde. sjekka også pris på komplett nye shadowline-lister rundt vinduer... de mangla bare ei list på høyre sida oppe på pass.døra som var gått ut av produksjon komplett kom det ca på 5500 kr
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Helt nytt Anthrazit (sort) gulvteppe er innkjøpt Og kviterings-perm er allerede lagd, her skal alt dokumenteres Var ikke bare bare å få teppe inn i E46`en gitt Og ikke minst opp på kryp-inn-loftet Har også printet ut delenr. fra ETK, at 320 og 325 chassi har samme delenr. Så nå er det bare å søke om ombygging ka bil du har planer om å godkjenne nå? eg skreiv akurat ein søknad sjøl, og henviste til at eg ville dokumentere med ETK. bavaria vil jo ikke gå god for hvilke deler som blir brukt.
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 baaah! hehefikk du pokal? Edit: Foresten.... skal noe til å slå en Mitsubishi Lancer Evo 9 med 286 hk og 4x4 da med mine 170(?) rwd, uten servo, med brede dekk/felger og lite ratt Dessuten så er det enda værre å slå en galning med trimma Sierra Cosworth 4x4 med godt over 300hk Så jeg er fornøyd med 3. plass sammenlakt i cup`en kun slått av Sierra`en å Evo`en... hahaha går greitt den sierraen, flatshift og gateslicks (stakkars 4x4) syns du kjørte bra eg!
RoaldJ Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 ja faen.. sierraen er ikke god å slå gitt får bare "håpe" an ikke stiller til neste sesong ellers må jeg gjøre noe drastisk med min
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 ja faen.. sierraen er ikke god å slå gitt får bare "håpe" an ikke stiller til neste sesong ellers må jeg gjøre noe drastisk med min hehe er nok redd han kommer til å kjøre har nok noen modifiseringer på lur i vinter, frem til nå har den bilen vert ganske "orginal" motormessig.. fikk sitte på en tur på våt veg, girer med fullt pådrag. slipper clutchen med 1.5bars ladetrykk vi får satse på drivverk havari så vi me 2wd kan få en tjangs hehe
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 kansje på tide å justere opp coiloversene Slapsen spruta rett opp på frontruta, og bilene som kom imot lo av meg
bingo Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 bare la dem le hadde en golf engang som gjorde det samme, litt plagsomt også igrunn
Thunegutt Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 nytt karroseri ja. på tide du ska fjerna familie-dørene men facelift..?? boff :s dei e jo ikkje kule!!
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 ja, har jo nyere familiebil nå, så da får jeg også lage meg en lekebil karossen er ikke facelift.... men har litt lyst på Breyton fronten, og den leveres kun til facelift.. men så er ikke planene klare enda da ;P
Thunegutt Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 oki. men fronten kan jo enkelt bygges om til facelift syns m-tech 2 e fint på E30. kanskje d hadde vært noe...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå