bingo Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 jeg har det facelift frontpanelet jeg kjøpte av stig, fant ut att det manglet 2 fester. det kan du få vist du vil ha det.
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 jau.. det kan jo ordnes jeg får sette meg ned å lage en plan en dag
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Noen flere bilder.. Fejekaien på Stord med tom henger, ser veldig teit ut Lastet bilen på hengeren. Veide hengeren med bilen oppå på biltilsynet sin vekt til 660kg I vognkortet er egenvekta på hengeren ca 320kg, minus lemmene.. så ca 300kg på hengeren ca.. Hjemme i gården, lasta på tralla laget av 2 euro-paller og hjul fra Jula
Stene89 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Bra du har tatt til fornuft Roald, 4dørs er 2 dører for mye. Gleder meg til å se fremgangen på denne. La bildene flyte over.
RoaldJ Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 hehe... skal ta bilder så ofte som mulig men ser ikke ut som der blir før våren/sommeren må spare opp noen kroner
Verciani Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 X5 hjul er fahn meg store! Hahah , så bra ut ;p
RoaldJ Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 jau.. en liten "update".. har handla inn litt deler til det tomme 2 dørt skallet i helga.. blant annet vipperuter bak har leita lenge etter slike.. alle dørpakninger, masse interiørdeler, deksler og 2 dashbord. ei m-tech 1 vinge (selges) muligens komplett servo til e30 (selges også) 2 sett med fram og baklykter som ikke var brukendes fikk beskjed at vist jeg skulle kjøpe delene så måtte jeg ta med ALT.. så har sortert en del idag.. satt opp på loftet det som var noe å samle på, og kastet resten inn i hengeren igjen av deler som ikke var brukendes.. kastet blant annet MASSE bolter og muttre til motor og kaross osv
e30 tic Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Helt nytt Anthrazit (sort) gulvteppe er innkjøpt Og kviterings-perm er allerede lagd, her skal alt dokumenteres Var ikke bare bare å få teppe inn i E46`en gitt Og ikke minst opp på kryp-inn-loftet Har også printet ut delenr. fra ETK, at 320 og 325 chassi har samme delenr. Så nå er det bare å søke om ombygging har du søkt? begynner egentlig å få litt tro på BT i haugesund kontra en del andre. en kammerat har fått skriftlig "go ahead" på ombygging av min gammle cab, gikk ca 2mnd med en del frem og tilbake til sfoor alt gjennom han i haugesund. så da tok jeg like gjerene å søkte om 320turbo til min gammle e30 for morro skyld. dagen etter jeg leverte søknade fikk jeg svar på mail at søknaden var motat og ville bli behandlet innen 3-4uker grunnet mange søknader for tiden.
E30_Dale Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Såg deg her en dagen Roald, greit låge te vinter bruk .
RoaldJ Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 ska du tilpassa dei X5 hjulene på E30? jepp... må leige meg en valse bare.. å bygge om til 5 bolt
RoaldJ Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 Helt nytt Anthrazit (sort) gulvteppe er innkjøpt Og kviterings-perm er allerede lagd, her skal alt dokumenteres Var ikke bare bare å få teppe inn i E46`en gitt Og ikke minst opp på kryp-inn-loftet Har også printet ut delenr. fra ETK, at 320 og 325 chassi har samme delenr. Så nå er det bare å søke om ombygging har du søkt? begynner egentlig å få litt tro på BT i haugesund kontra en del andre. en kammerat har fått skriftlig "go ahead" på ombygging av min gammle cab, gikk ca 2mnd med en del frem og tilbake til sfoor alt gjennom han i haugesund. så da tok jeg like gjerene å søkte om 320turbo til min gammle e30 for morro skyld. dagen etter jeg leverte søknade fikk jeg svar på mail at søknaden var motat og ville bli behandlet innen 3-4uker grunnet mange søknader for tiden. har ikke søkt enda nei, men har troa på om jeg kjører opp min 325 og får blombert alle deler som skal flyttes over så blir det litt lettere for dem å godkjenne det. har en kompis som gjorde det slik med sin m3. fikk skriv fra alle deler som måtte flyttes over (alt understell, bremser osv egentlig) og flytta det over på et annet kaross.. da var det bare å gå over en liste over hva han plomberte og klippe dem bort underveis. så var det bare å føre det inn i vognkortet 320 og 325 chassi er jo helt identiske, så burde ikke være noe problem. (håper jeg)
RoaldJ Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 Såg deg her en dagen Roald, greit låge te vinter bruk . off, ja... det er noe driiit å kjøre når brøytebilene lager brøytekanter rundtom. hvertfall når de fryser var helt sikker på jeg knuste bunnpanna på en "liten" isklump som jeg braste over i veibanen på Avaldsnes sist det var snø.. oljenivå lyset begynte først å lyse, så var jeg redd at det lekket ut etterhvert og at oljetrykk-lampa skulle komme på.. svingte inn å skrudde av motoren mens jeg rant inn på Shell`en for å være sikker. men fant ingen spor i snøen.. heldigvis.. sikkert bare nivåføleren som fikk seg ett sjokk.. peila olja og etterfylte ca 0.6 liter olje. akuratt da hadde jeg litt lyst å skru opp coiloverene litt
e30 tic Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Helt nytt Anthrazit (sort) gulvteppe er innkjøpt Og kviterings-perm er allerede lagd, her skal alt dokumenteres Var ikke bare bare å få teppe inn i E46`en gitt Og ikke minst opp på kryp-inn-loftet Har også printet ut delenr. fra ETK, at 320 og 325 chassi har samme delenr. Så nå er det bare å søke om ombygging har du søkt? begynner egentlig å få litt tro på BT i haugesund kontra en del andre. en kammerat har fått skriftlig "go ahead" på ombygging av min gammle cab, gikk ca 2mnd med en del frem og tilbake til sfoor alt gjennom han i haugesund. så da tok jeg like gjerene å søkte om 320turbo til min gammle e30 for morro skyld. dagen etter jeg leverte søknade fikk jeg svar på mail at søknaden var motat og ville bli behandlet innen 3-4uker grunnet mange søknader for tiden. har ikke søkt enda nei, men har troa på om jeg kjører opp min 325 og får blombert alle deler som skal flyttes over så blir det litt lettere for dem å godkjenne det. har en kompis som gjorde det slik med sin m3. fikk skriv fra alle deler som måtte flyttes over (alt understell, bremser osv egentlig) og flytta det over på et annet kaross.. da var det bare å gå over en liste over hva han plomberte og klippe dem bort underveis. så var det bare å føre det inn i vognkortet 320 og 325 chassi er jo helt identiske, så burde ikke være noe problem. (håper jeg) ja di er så, eg og skreiv at eg ville bruke etk til å bekrefte dele nr og hvilke deler som er brukt. får se hva som skjer. hadde vert morro å hatt en shabby men godkjent e30 turbo om vinteren også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå