Thunegutt Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 ska du tilpassa dei X5 hjulene på E30? jepp... må leige meg en valse bare.. å bygge om til 5 bolt ja d blir nice
RoaldJ Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 d kan henda eg må ner i 295 i bredde isteden får 315 da.. men men
RoaldJ Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 tja.. da har motoren fått ny register reim, spennrulle, vannpumpe og kjølevøske eneste nedturen var at simmeringen på kammen svetter litt olje, så må av med det igjen for å bytte denne om ikke så lenge :/ hadde ikke simmeringen på lager uheldigvis. men er en god følelse med ny reim det fine med dette var at lærlingen hos oss måtte utføre en slik jobb i sammenheng med opplæringa som bilmekaniker. så han bytta dette for meg uten problem, mens jeg sveiste ferdig hjulbuene bak, så nå må jeg bare sandblåse, sparkle og lakke
RoaldJ Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 foresten, klarer ikke å bestemme meg om jeg skal beholde 4 dr`en eller bygge opp 2 dr`en jeg kjøpte
e30 tic Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 foresten, klarer ikke å bestemme meg om jeg skal beholde 4 dr`en eller bygge opp 2 dr`en jeg kjøpte vil ikkje bygge turbo då? lovlig
RoaldJ Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 hehe.. njaa.. muligt jeg bygger opp 4 dr`en og selger den. er litt sugen på nyere bil
RoaldJ Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 da er 2 dr, chassi solgt og har handla inn 3.5 dyser, lmm, liten turbo og downpipe skal montere lmm, dyser og btr i første omgang. turbo og downpipe kan være gøy å ha liggende. kjørte også autoslalom igår, rundetidene ble ikke så bra, men var på banen for å lage "show" å ha det gøy gikk mer sideslengs enn fremover for å si det slik skal laste opp noen bilder litt senere.
bmw325i86 Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 hei såg du ville selge eit effekt anlegg til 320 har du solgdt de? og passer de 325
E30_Dale Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Ja det er kjekt å høre M20 blåse ut av seg. 3,73 25% du har? Sjekka kjerra di i går såg du trengte dører! hehe
e30 tic Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 hadde satt ganske god tid du hadde det gått litt smalere. men alltid morsomt med publikumsvennlig kjøring:)
RoaldJ Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 hei såg du ville selge eit effekt anlegg til 320 har du solgdt de? og passer de 325 det er solgt for en stund tilbake. Ja det er kjekt å høre M20 blåse ut av seg. 3,73 25% du har?Sjekka kjerra di i går såg du trengte dører!Smile hehe hehe.. er 3.73 diff med 25% brems ja og dørene er ikke mye og samle på, håper dine er en del bedre enn disse hadde satt ganske god tid du hadde det gått litt smalere. men alltid morsomt med publikumsvennlig kjøring:) første tida var helt grei, men da jeg så at mange kjørte bedre enn meg fant jeg ut at jeg heller skulle lage litt show-kjøring håper det funket eksosen likte det ikke hvertfall, endte opp med knekt flexirør men jeg stooorkoste meg hvertfall
RoaldJ Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Noen bilder.. noen er tatt av min kjære, og noen av publikum som er blitt lakt ut på andre forum som jeg låner siden det er av meg Først kjegla jeg tok med meg etter en litt ivrig kontra-sladd, neste kontra ble like brei ;P Tok en kjegle litt senere på samme runde også som endte opp med riper i fanger Måtte hilse på samboeren Og så bilde jeg ble mest fornøyd med.
Thunegutt Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 må jo begynna me drifting du! detta har du gang på hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå