RoaldJ Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 Oi! Denne bilen har vert i familien fin e30! noen i slekta di som har eigd den før?
RoaldJ Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 Da var motoren montert på Onsdags-kveld, på ca 45 min Men fikk ikke start på den Feilsøkte litt på Torsdagen (idag) og fant ut at følerene på girkassen sto montert omvendt, og feil stikk på feil føler Så fort problemet var funnet, startet motoren uten problem Satte gamlingen i arbeid også Og resultatet rett før montering av ledningsnettet. Så nå må kun eksosen sveises skikkelig..
BMW_Racing Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Grei bil det. Hvor mye Effekt skal det vere i den "nye" motoren då ?? Jeg er spent.
mariusn Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Oi! Denne bilen har vert i familien fin e30! noen i slekta di som har eigd den før? ja. Far min hadde denne seint på 90 talet.. var ganske strøken da Men bilen var helt standard. Var du og henta den på Stord?
RoaldJ Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 ja. Far min hadde denne seint på 90 talet.. var ganske strøken da Men bilen var helt standard. Var du og henta den på Stord? kult... har du bilder? den er ikke strøken nå, men skal bli det
RoaldJ Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Skrevet Mai 10, 2007 Grei bil det. Hvor mye Effekt skal det vere i den "nye" motoren då ?? Jeg er spent. kan tenke meg ca 190? er ikke så flink med effekt og slik..
R.E.H Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 jævlar det ble rent d motorrommet:Phehe.. kjøpte du motoren fra en i harstad? jepp hehe.. kjenner han du kjøpte den av.. gikk rimelig bra den bilen med denne motoren..
George Constanza Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Høy.... Kvitt deg med de kromlistene på bilen, ser så juglet ut og stygt, kjøp shadowline lister....gjør noe....åsså kunne du spart deg for den "bakrutesenkeren", gjorde bilen så uharmonisk og rar på en måte. åja...dritt i å skriv på dialekt...høres for jævlig ut de gangene du gjør det...ellers....ja det er sikkert noe....det er alltid noe....
RoaldJ Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Høy....Kvitt deg med de kromlistene på bilen, ser så juglet ut og stygt, kjøp shadowline lister....gjør noe....åsså kunne du spart deg for den "bakrutesenkeren", gjorde bilen så uharmonisk og rar på en måte. åja...dritt i å skriv på dialekt...høres for jævlig ut de gangene du gjør det...ellers....ja det er sikkert noe....det er alltid noe.... Skal gå over en gang til og fikse dialekta vet det kan være vanskelig og forstå Shadowline står på prioritet, når penger strekker til Ellers er jeg fornøyd selv, så...
antiloop Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Må også si at bakrute senkere er lite pent på E30 på grunn av at ruten er såpass bratt! Ellers så er det et flott bygg..
BMW_Racing Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Grei bil det. Hvor mye Effekt skal det vere i den "nye" motoren då ?? Jeg er spent. kan tenke meg ca 190? er ikke så flink med effekt og slik.. Ja, eg venta meg 230hk eller någe sånn. Eg gjorde tilsvaren i fjor. Chip, Kam,Filter,Porting av topp, Sebring grenrør 2.5" eksos. Eg fekk 190Hk i motoren og 163 Hk på bakhjulå. Å de har eg papir på.
RoaldJ Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Grei bil det. Hvor mye Effekt skal det vere i den "nye" motoren då ?? Jeg er spent. kan tenke meg ca 190? er ikke så flink med effekt og slik.. Ja, eg venta meg 230hk eller någe sånn. Eg gjorde tilsvaren i fjor. Chip, Kam,Filter,Porting av topp, Sebring grenrør 2.5" eksos. Eg fekk 190Hk i motoren og 163 Hk på bakhjulå. Å de har eg papir på. hehe.. er ikke vitsi og overdrive med hk.. er vansklig og "tippe" effekt uten utstyr.. men har lånt meg en G-måler til og måle før og etter motorbytte.. 0 - 100km/t klarte jeg på ca 7.2 sek med den gamle motoren.. så får vi se hva den nye klarer (tar det med en klype salt jeg da) Men en ting er sikkert, jeg mærket forskjeld
RoaldJ Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Skrevet Mai 12, 2007 her er ett bilde av de gamle demperene(nederst) og de "nye" øverst som er Apex. fyyy for en forskjell og kjøre... de gamle var returen helt defekt, presset dem til buns, så ble de der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå