RoaldJ Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 keep up the good work.....så bli dette en bra "søppelbil". du trenger ikke gå på person, bare for jeg sier at dette kansje ikke blir så bra... Hvis du synes dette er en søppelbil, vil jeg si du ikke eier smak.... Den var jo dritpen! Hva mener du forresten med at han ikke burde gidde og fikse opp denne "gamle" bilen? Er det fordi det er en e30 og ikke en slik "NY" e36 som du har? Nei stå på og gjør denne bilen ny igjen Takk litt kjekkere og lese slik
Blekkulf Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 visse folk altså. syns denna bilen e drit fine eg:) Stå På!
bmwhans Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 nice e30!! utrolig fin bil som bør tas godt vare på! og lurer på hva en viss person her mener om søppelbil. da var det hans egen i så fall... må si bilen din har forandret seg veldig når jeg ser på før og etter bildene fra da du kjøpte den og nå. men når man tenker på det er det ikke så veldig mye som skal til. senk, felger og andre fangere så har man kommet laaangt på vei! fortsett å stå på med bilen som du har gjort til nå, og ikke bry deg om hva EN kranglefant sier!
RoaldJ Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 jeg vet at det bare er en.. men hater kranglefanter takk for det.. har forresten fått en liten bensinlekkasje fra bensintanken. I koblingen til slangen fra påfyllings-røyret, på selve tanken.. håper det bare er sprekk i slangen, og ikke rust på tanken. :S
bmwhans Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 mente liksom at jeg hater kranglefanter jeg også. ikke at du ikke skulle bry deg fordi det bare var en
///M SPORT Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Dette var jo en kjempeflott bil da Har hatt både e21 og e30 før, og det er begge knallgode biler. (angrer på at jeg solgte de)... tøft prosjekt.. stå på
RoaldJ Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Da har jeg fått tatt bilde etter jeg lappa hullet til slepekroken, og lakka hele leppa. her er ett par andre bilder også. Og her er leiligheten min
Hansge Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 5kvadratmeter du har i grunnflate der ca? Fin E30!
jlien Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 ååh digg E30! Blir jo mata nå!! masse fine tips til hva jeg kan gjøre med e30'n min! dog min er en 316, så 325ibra mener vel at jeg heller burde bosse den og kjøpe meg en E36 som er litt mindre jalla(), for enhver 19 åring som går på skole har jo råd til det
RoaldJ Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 ååh digg E30! Blir jo mata nå!! masse fine tips til hva jeg kan gjøre med e30'n min! dog min er en 316, så 325ibra mener vel at jeg heller burde bosse den og kjøpe meg en E36 som er litt mindre jalla(), for enhver 19 åring som går på skole har jo råd til det hehe.. ja du må nok bosse "søppelbilen" og kjøpe deg en e36 myyye bedre. men, takk forresten. holder med mye senk og breie felger med "tysker-stuk" og kanskje ei lippe foran og bak.
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Da har bilen fått seg en omgang med poleringsmaskinen og Meguiras sine produkter. Ble MEGET fornøyd. ingen scholler etter rubbinga Så fikk jeg tak i noen sorte baklykter. Før: Etter: (jada, jeg vet bilen er møkkite) Og sorte nyrer. Før: Etter:
Toro Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Sinnsykt blank den ble Er ikke noen fàn av sorte nyrer, men på denne bilen gjorde det seg bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå