Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt sammen min der :) nei gikk ikek sammen med han, gikk med en som heter Eivind... spinkel fyr fra tromøya.. du går i klasse med axel da regner jeg med

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

christer skrev:

Jeg satt sammen min der :) nei gikk ikek sammen med han, gikk med en som heter Eivind... spinkel fyr fra tromøya.. du går i klasse med axel da regner jeg med

aha, hva har du gjort med din bil da ?

Eivind vet jeg hvem er, er han jeg kjøpte ix'n av! jupp, går i klasse med axel... men har er der sjeldent da så det er ikkje mye man ser til han :P

Skrevet

noen som vet hvor man kan få tak i elektriske døråpnere, sånne man bare trykker på knappen så popper døra ut litt hvis man ikkje har dørhåndtak??

• 4 weeks later...
Skrevet

Ja, da har det vært meget stille her en god stund grunnet veldig lite framgang.. eneste framgang jeg kan medelde nå er at begge framskjermene er retta og lagt fyller på. har fått sveisa inn yttrehjulbue bak, og ''haste'' satt sammen fjærbein for å få den på hjula og hjem innen tidsfristen, ( som jeg rakk) var fredag for en uke siden, så nå står bilen parkert trygt i oppkjørselen sammen med den andre bilen min :) snart skal ix'n bli plukka i småbiter, allt av understell og drivverk skal ned..motor og gir skal ut og settes på bukk for å overhales. og skal ta allt av rust under og tectylere.. og sandblåse delene, og lakke opp og montere på igjen med nye foringer :) her er noen få bilder :

skjært ferdig til hjulbue:

dsc00535bc4.jpg

påbegynnt:

dsc00538gh6.jpg

ferdig:

dsc00541un2.jpg

og på hjula igjen for første gang på lenge( men det varer ikke lenge :P )

dsc00542zv6.jpg

og parkert hjemme sammen med den andre go bilen min :)

dsc00548zr5.jpg

så nå skal det bygges skru skur til e30'n hjemme, så er det på'n igjen på den! pluss handle nødvendig verktøy!

• 3 weeks later...
Skrevet

ah, da var endelig felgene jeg kjøpte på ebay fra en dude i usa på plass :D fikk de til og med levert på døra :P 4 stk 17x7 med svart senter og 1.5 toms maskinpolert kant, med innpress bedre egna for 325ix ( 40mm innpress istedet for 47 som er org)

bilder:

dsc00579ag6.jpg

dsc00580ir0.jpg

Skrevet

Hey, går det noe framover? har sendt deg pm. Det der var veldig stilige felger:) Hvor mye gav du for de?

Skrevet

det går alt for sakte for tiden, irriterer meg noe sykt, for nå er skolen ferdig og da kan jeg ikke bruke verkstdet der, og akkurat nå har jeg ingen steder å stå.

mhm, ble helt forelska i de felgene da jeg så de :D allt i allt kom de på 6 tusen fra usa :)

Skrevet

ok, skjønner. ikke så gal pris det da for felgene:) men kjedelig du ikke har sted å være da, det er jo et must her....

Skrevet

sysntes det var meget bra pris ja, spess når de så sånn ut =)

når jeg skal gjøre såpass mye med den er det ett must å ha ett ordentlig sted å stå ja, men skal lete som en gal framover :P

Skrevet

ja det får du gjøre, for denna bilen vil vi se ferdig med de felgene på:) hvor mye skulle du hatt for de felgene da hvis du skulle soglt dem? noe du sikkert ikke skal

Skrevet

mulig vi har funnet ett sted allerede:P men er ikke helt hundre prosent sikker på størrelse og pris da :/ hmm, skulle jeg solgt de nå ( men som du sa, så skal jeg ikke det) så hadde jeg vel tatt rundt 7 eller no!

Skrevet

joa det er sant, får du opp ett bilde med de på bilen eller har du ikke satt de på? lurer på om de hadde vært kule på svart bil....hehe.

Skrevet

har ikke dekk på de, og de skal ikke på før om en god stund, så nå blir de lagt bort på loftet til det er bruk for dem. de hadde ett utrolig bra ut på svart bil, skal mest sannsynligvis ha svart selv, svart med rød perlemor tenker jeg, så den ser helt svart ut i mørket og fra visse vinkler,, men med sollys så får du rødskjær i lakken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...