Gå til innhold

E39 1996mod 528IA selges.


BMWPower
 Share

Anbefalte innlegg

Sko ha solgt min bil først!! Da hadde din bil blitt MEGET aktuell... Innbytte er vell uaktuelt ;P Ikke langt til Haugesund.. Pris uten M5-front? Farge på bil ?

Hva bil har du da? Jeg holder til i Bergen, har flyttet fra Haugesund nå nettopp. Uten M5 front og evnt nye dekk o.l kan vi diskutere pris ja :wink:

Svar på div annet:

Bilder av interiør og motorrom kommer så snart jeg har kommt hjem fra juleferie. Er i Sogn til over nyttår.

Forsikring har jeg hos gjensidige. Men jeg er 26, da blir d sikkert litt billigere.

Og denne type bil SKAL ha automat 8) Den er helt nydelig og kjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Automat trekker jo opp prisen en del og, mener jeg hørte at det var snakk om så mye som 15K på E39 :)

Tror også den er mer lettsolgt med denne kassa..

det er bare noe de sier di som har automat! var faktisk villig til å gi ekstra for å få en bil uten automat når jeg kjøpte min! desuten blir jo gamle e39 mere og mere ungdomsbiler og da er ikke automat så hot!

sorry for ot!

meget pen bil du har! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automat trekker jo opp prisen en del og, mener jeg hørte at det var snakk om så mye som 15K på E39 :)

Tror også den er mer lettsolgt med denne kassa..

det er bare noe de sier di som har automat! var faktisk villig til å gi ekstra for å få en bil uten automat når jeg kjøpte min! desuten blir jo gamle e39 mere og mere ungdomsbiler og da er ikke automat så hot!

Automat eller manuell er jo smak og behag. Selv mener jeg automat kler E39 best.

Pen bil BMWPower, burde ikke bli vanskelig å selge denne. Får håpe neste eier tar like godt vare på den. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skal du ha for den uten 19" og anlegget?

Uten 19" felger, anlegg og M5 front kan jeg selge den for kr 160t.

Skal få tatt noen bilder av int snart, har bare vært litt travelt etter ferien.

Har en som er meget int og sier han vil ha bilen, men han har ikke vært å sett på den ennda. Skal komme og se på den når jeg har montert M5 fanger og fått på nye dekk. Om ca 1-2uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...